دوره توجیهی آموزشی سرگروه‌های صالحین سپاه ناحیه زاوه به همت واحد تعلیم و تربیت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۲۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

 حجت الاسلام قناد  ،مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص تبیین برگزاری این دوره اظهار داشت: با توجه با رویکرد اشتباهی که در حلقات صالحین توسط برخی سرگروه های تازه کار وجود دارد ، لذا عزم مان جزم شد که این دوره را برگزار نماییم.

و در ادامه افزود: در این دوره یک روزه کلیات و معنا و مفهوم صالحین، روش‌های ارتباطی با متربیان و چگونگی جذب و تثبیت آنها توسط اساتید مجرب مطرح می‌گردد.

حجت الاسلام قناد در ادامه با اشاره به بیانات عظمای ولایت در این خصوص که می فرمایند که برنامه های صالحین مانند شمعی باید باشد که پروانه ها دور آن جمع می شوند، افزود: در برنامه های صالحین باید طوری برنامه ریزی گردد که مانند پدر و مادری که فرزندشان را با عمل و رفتارشان تربیت می کنند، رویکرد اصلی حلقات نیز باید تربیتی باشد و فقط به آموزشی خاص اکتفا نشود و باید به معنای واقعی با متربیان ارتباط مستمر و نتیجه بخش داشته باشیم تا خروجی این کار تربیتی در منطقه و حیطه مسئولیتی سرگروه مشهود باشد.

وی در پایان از برگزاری دوره توانمند سازی سرگروه های صالحین محلات برادر و خواهر نیز در طی هفته آینده در محل سپاه ناحیه زاوه خبر داد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها