خبرهای داغ:
پنجمین یادواره شهدای منطقه عطاران قم با حضور خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و اعضای هیئت محبین اهل بیت(ع) در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۲۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

پنجمین یادواره شهدای منطقه عطاران قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در پنجمین یادوراه شهیدای منطقه عطاران قم، ابتدا «حبیب الله معصوم» از آزادگان جانباز استان قم به بیان خاطراتی از دوران اسارات خود پرداخت.

سپس حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنانی به مبارزه مستمر امام جواد(ع) با حکومت عباسی اشاره کرد و گفت: کسی که میخواهد راه امام جواد(ع) را ادامه دهد باید تثبیت کننده حق و تثبین کننده جایگاه حق باشد. معیت و همراهی با اهلبیت در عمل و رفتار تحقق پیدا میکند. امروز ما باید با الگوگیری از امام جواد(ع) جبهه اهل حق را در تمام عالم تثبیت و محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه نابودی کامل باطل و اهلش خواسته امام جواد(ع) بود که زمینه تحقق این امر مهم در زمان ما ایجاد شده، ابراز داشت: رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان ما باید از آرمانهای شهدا برای جوانان امروز سخن بگویند، تا کسی نتواند این آرمانها را تحریف کند. باید مبارزه با باطل را در عمل نشان داد. مثل امام جواد(ع) که با حکومت کفر درگیر ش و لذا خلیفه وقت ایشان را به شهادت رساند.

پناهیان با اشاره به آیه فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ، افزود: اگر دشمن امروز کشور ما را دعوت به مذاکره میکند، برای مهار قدرت جمهوری اسلامی است. چون وقتی ما بر سر میز مذاکره قرار بگیریم، دیگر نمیتوانیم از موشکهایمان استفاده کنیم. خداوند در قرآن میفرماید دشمنان دست از سر شما برنمیدارند تا اینکه از دین آنها تبعیت کنید.

رزمنده ایام دفاع مقدس تصریح کرد: ما نمیتوانیم جوادالائمه(ع) را قبول داشته باشیم اما با دشمن خدا مبارزه نکنیم. وجود چنین جواد الأئمه ای که دست از مبارزه با دشمن دین برنمیدارد برای هر حکومت کفری خطرناک است و لذا باید حذف شود.

وی در پایان افزود: شهدا با خون و مجاهدتشان حق و اهل حق را تثبیت کردند و باطل و اهل باطل را با بذل جان خود نابود کردند. مجاهد واقعی شهدا بودند که مبارزه با باطل را در عمل به ما نشان دادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها