خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین اظهار کرد: فرماندهان و مسئولین باید نسبت به ماموریت و جایگاه خود اشراف اطلاعاتی کاملی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۷۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان قزوین با حضور عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین و جمعی از فرماندهان و مسئولین برگزار شد.
سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در ابتدا به سخنی از حضرت امیر اشاره کرد،افزود: بسیاری از همکاران و حاضرین در جلسه برحسب عملکرد انان تشویق و تجلیل می شوند.
وی با اشاره به اهمیت دبیرخانه اشراف بیان کرد: کار و عملکرد دبیرخانه اشراف به صورت تشریفاتی نیست،عملکرد اشراف مستقیم زیر نظر سرلشگر ایزدی است.
این مقام مسئول با بیان اینکه فرماندهان و مسئولین باید نسبت به جایگاه و ماموریت خود مسئول باشند، اظهار کرد: فرماندهان و مسئولین نسبت به ماموریت خود در بایدحوزه کار و جغرافیای و ضوابط و مقررات اشراف کامل اطلاعاتی داشته باشند.
جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: فرماندهان به سبب اشراف اطلاعاتی از جایگاه خود می توانند در شرایط ویژه تصمیم گیری سریع و درستی داشته باشند.
سرهنگ برزگر اضافه کرد: هیچ فرمانده و مسئولی نباید به غیر از این اصل باشند و هیچ فرماندهی موفق نیست مگر اینکه در شرایط خاص قدرت تصمیم گیری سریع داشته باشد.
وی در ادامه افزود: یک مسئول باید اثر بخش و موثر باشد و نسبت به نکات ضعف و قوت کار خود اشرافیت کامل داشته تا بتواند به صورت صحیح عمل کند.
این مقام‌مسئول با اشاره به ماموریت سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران نیز باید ماموریتی که جمهوری اسلامی بر عهده آن نهاده است را به خوبی انجام دهد.
جانشین فرماندهی سپاه قزوین به نهادهای تشکیل شده بعد انقلاب اشاره کرد گفت: بعد از انقلاب اسلامی ۱۶ نهاد تشکیل شد که سپاه پاسدارن تنها نهادی است که به دستور امام تشکیل شد.
وی اذعان کرد: سپاه پاسداران تنها نهادی است که پسوند ایران ندارد و سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران جزء ۱۶ نهاد تاسیس شده است.
سرهنگ برزگر بااشاره به اعتماد رهبری و مردم نسبت به سپاه و بسیج متذکر شد: همه باید با بینش و آگاهی ماموریت خود را به درستی انجام دهند در غیر این صورت اعتمادی که رهبری معظم له و مردم نسبت به این دو نهاد دارند از بین خواهد رفت.
ب/ ت۳۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها