خبرهای داغ:
هفتمین جشنواره مالک اشتر با حضور جانشین سپاه صاحب الامرعج قزوین و مسئولین استانی و نواحی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۸۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه  و بسیج با حضور جانشین سپاه صاحب الامرعج قزوین ،فرماندهان نواحی و  مسئولین استانی و نواحی در حسینیه تیپ 82سپاه استان قزوین برگزار شد.

ایرج رضایی دبیر هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه در این مراسم با اشاره به فرایند ارزیابی عنوان کرد: فرایند ارزیابی در سطح معاونت های استان از طریق فرماندهی سپاه و معاونت ها به صورت ۴ دوره برگزار می شود.
وی افزود: ارزیابی در برخی از معاونت های تخصصی در ۲ دوره ارزیابی می شود که بعد از ارزیابی کارنامه معاونت صادر شده و معاونت برتر اعلام می گردد.
این مسئول اذعان کرد: در جلسات متعددی که با جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین داشتند ۴ معاونت در سطح بومی؛ تخصصی؛ رده اقشار به عنوان معاونت برتر برگزیده شده اند.
دبیرجشنواره مالک اشتر سپاه خاطرنشان کرد: معاونت ها و مدیریت های ناحیه در طی چهار دوره توسط معاونت استان ارزیابی می شود که این ارزیابی توسط کارگروه های تخصصی صورت میگیرد.
رضایی با بیان اینکه ارزیابی به صورت دقیق است، گفت: ارزیابی به صورت دقیق و واضح است و امیدواریم که همه معاونت های تلاشگر به حق خود برسند و حقی از انان ضایع نشود.
این مسئول در خاتمه از همه مسئولینی که در برگزاری هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه همکاری کردند تشکر کرد و گفت: از فرماندهی و جانشین سپاه استان قزوین و فرماندهان استان و نواحی و نمایندگی سپاه قزوین که در راستای برگزاری جشنواره اشراف همکاری داشتند قدردانی می کنیم.
ب/ت۲۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها