نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

افراد متعهد و انقلابی برای مدیریت شهری و روستاها انتخاب شوند/دولت دوازدهم با مدیریت جهادی مشکلات کشور را مرتفع سازد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان و شوراهای اسلامی شهر و روستا استان باید دقت لازم را در انتخاب شهردار و دهیار داشته باشند و افراد متعهد و انقلابی را برای مدیریت شهری و روستاها استان انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اراک؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی خطیب جمعه اراک و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از بزرگمردان و خدمتگزارانی است که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اندغ منافقینی که در دامان غرب و مورد حمایت استکبار جهانی و دیگر هم پیمانان آن است.

وی افزود: جنایتکاران و مستکبرین که خود هزاران جنایت علیه بشریت انجام می‌دهند، ایران را به پشتیبانی از تروریسم محکوم می کنند ولی خودشان به شکل علنی و آشکار حامی تروریست‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند با خشونت و جنایت و اقدامات تروریستی بر ملت‌های مظلوم دیگر حاکم شوند راه به جایی نخواهند برد. آمریکا و سردمداران غربی بدانند که ملت‌های مسلمان بیدار هستند و در مقابل جنایات آنان خواهند ایستاد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با یادآوری این موضوع که بیش از 42 میلیون نفر در انتخابات اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند، گفت: این سیاست‌های خبیثانه و ادعای دشمن در رابطه با حمایت ایران از تروریست، باعث تعجب و شگفتی همگان است. ایران خود قربانی ترور است و 17 هزار شهید ترور گواه این مدعا است پس چگونه حامی تروریسم می تواند باشد.

وی افزود: ملت ایران هیچ‌گاه جنایات منافقان را فراموش نمی‌کنند و تا آخرین نفس پشت سر مقام معظم رهبری، برای دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمنان اسلام ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم تصریح کرد: دولت در این دوره باید عزم خود را برای کار خیر و رسیدگی به مطالبات مردم، رهبر معظم انقلاب و مجلس و عمل به وعده‌ها جزم کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر لزوم اولویت‌بندی و برنامه ریزی از سوی دولت برای رفع مشکلات گفت: دولت امور کلیدی را هر چه سریعتر مدیریت کرده و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه را مرتفع سازد. که البته شرط آن به کارگیری افراد امین برای مسئولیت‌پذیری است.

وی افزود: مشکل اشتغال، مسکن و صنعت از جمله اولویت‌هایی است که دولت دوازدهم باید به آن رسیدگی کرده و در این مسیر از ظرفیت مدیران و مسئولانی بهره بگیرد که امین، پاکدست و با صداقت باشند و نان قرضی ندهند و نان قرضی نخورند و به وظیفه خود فکر کنند که همه ما باید در قیامت پاسخگو باشیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حادثه سال 66 و 94 در مراسم حج گفت: در این دو حادثه عظیم و تاسف بار 900 زائر ایرانی به خاطر بی‌مسئولیتی دولت عربستان به شهادت رسیدند.

وی افزود: هم اکنون نیز آل‌سعود در بحرین و یمن، مردم مظلوم این کشورها را به خاک و خون کشیده است و این در حالیست که مدعیان حقوق بشری سکوت کرده‌اند چراکه پول‌های سعودی آنان را کور کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه آل‌سعود برای خوش خدمتی در برابر آمریکا و دیگر اربابان خود مسلمانان جهان و کشور ما را در تنگنا قرار داده است، خاطرنشان کرد: حکومت عربستان باید بداند که خانه خدا متعلق به تمام انسان‌ها است و حق ندارد در مراسم حج هر طور تمایل دارد اعمال نظر کند، اما آل‌سعود در همکاری با آمریکا، از برگزاری مراسم برائت از دشمنان خدا و اسلام جلوگیری می‌کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در پایان بر تسهیل در امر ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: اسلام برای خانواده بسیار ارزش قائل است، بنابراین توجه به خانواده، فرزندآوری و ازدواج از واجب‌ترین امور است، لذا از همه علما، خانواده‌ها، مسئولین و نخبگان می‌خواهیم که نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات