خبرهای داغ:
قدیری‌ابیانه در گردهمایی فعلان تبلیغ برای گردشگران:
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: پیام‌های اسلام در کشور ما به خاطر شعاری عمل کردن برخی افراد عادی شده است در حالی که بسیاری از مردم کشور‌های غربی تشنه این معارف که باید با زبانی نوین و در قالب‌های هنری به آن‌ها عرضه شود.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۹۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدحسن قدیری‌ابیانه در نخستین گردهمایی فعلان تبلیغ برای گردشگران خارجی که امروز در موسسه فرهنگی خاتم در قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت شناخت فرهنگ‌های رایج جهانی در امر تبلیغ اظهار داشت: باید در تبلیغ از روش‌ها و شیوه‌های نوین آن استفاده کرد همچنین باید به فرهنگ و باور‌های عمومی افرادی که به‌عنوان تروریست به کشور ما سفر می‌کنند توجه داشته باشیم.

وی بابیان اینکه منطق اسلام احترام به شخصیت و هویت نوع بشر است، افزود: اسلام برای انسان ارزش ذاتی قائل است و از نظر اسلام قتل یک انسان برابر با قتل کل بشریت است و نقطه جدایی و مخالفت اسلام ناب با عقاید و اقدامات گروهک‌های تکفیری نیز از همین نکته و عقیده اسلام برخاسته است.

سفیر سابق ایران در مکزیک با تأکید انتقال مفاهیم دینی در قالب‌های هنری گفت: برای اینکه اسلام را در جهان با زبانی گویا و زیبا به مردم عرضه داریم باید مفاهیم دینی را در قالب انواع قالب‌های هنری دربیاوریم و با یک منطق درست به جهانیان عرضه کنیم.

قدیری ابیانه تصریح کرد: پیام‌های اسلام در کشور ما به خاطر شعاری عمل کردن برخی افراد عادی شده است در حالی که بسیاری از مردم کشور‌های غربی تشنه این معارف هستند که باید با زبانی نوین و در قالب‌های هنری به آن‌ها عرضه شود.

وی با اشاره به لزوم کار فرهنگی روی گردشگران و توریست‌های خارجی تأکید کرد: تبلیغ دینی ما در برابر توریست‌ها بهتر است بر اساس مهندسی معکوس انجام بگیرد یعنی از عقاید عمومی آن‌ها استفاده کنیم و نظرات و مفاهیم اسلامی را در قالبی منطقی به آن‌ها عرضه کنیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا خاطرنشان کرد: برای اینکه زنان غرب نگاه مثبت و درستی درباره حجاب داشته باشند باید منافع و زیبایی‌های حجاب را برای آن‌ها شرح دهیم به‌صورتی که آن‌ها از بیان استدلال‌های ما قانع شوند.

قدیری‌ابیانه با تأکید بر تبلیغات سوء رسانه‌های استکبار علیه دین مقدس اسلام ابراز کرد: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌هایی رسانه‌های صهیونیستی القاء این نکته است که اسلام دشمن یهودیت و مسیحیت است درحالی‌که اسلام در بسیاری از عقاید به دین مسیحیت و یهودیت اصیل و بدون تحریف دارد.

وی ادامه داد: باید دیوار بدبینی که دشمنان نظام بین ایران و فرهنگ غرب به وجود آورده‌اند شکسته شود که عمده این دیوار بدبینی را تبلیغات سوء دستگاه استکبار به وجود آورده است.

قدیری ابیانه با اشاره به شعاری‌های توخالی غرب در مورد مسئله آزادی و حقوق مشترک زن و مرد خاطرنشان کرد: آنچه در اسلام مهم است عدالت در حقوق مرد و زن است چراکه هرکدام از آن‌ها مسئولیت‌ها و وظایف متفاوتی را در جامعه بر عهده‌دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها