خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: فعال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی نیازمند مردمی کردن اقتصاد است در سایه رسیدن به این هدف می‌توانیم با تکیه بر درون، مشکلات جامعه را رفع کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۰۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، غلامرضا تفتی جمعه شب در همایش روز قشر بسیج اصناف که در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه اصناف قم در تاریخچه انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را به خود اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: این قشر به صورت ویژه مورد توجه رهبر انقلاب اسلامی بوده‌اند چرا که خود را سرباز ولایت دانسته و برای تحقق آرمان‌های مورد نظر نظام اسلامی تلاش‌های بسیاری داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ریشه اصلی بسیاری از مشکلات نداشتن ولایت‌پذیری است، اضافه کرد: در هر عرصه‌ای که نتوانسته به شیوه مطلوب از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تبعیت کنیم به مشکل خورده‌ایم.

عضو شورای مرکزی سازمان بسیج اصناف استان قم به برخی از مشکلات فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: اکنون در سطح کشور امنیت و آرامش مطلوبی را شاهد هستیم که این امنیت و آرامش به برکت نیرو‌های مسلح به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان به اقتدار نیرو‌های مسلح پای میز‌های مذاکره حاضر می‌شوند، عنوان کرد: این امنیت و آرامش که از برکت فعالیت نیرو‌های مسلح سپاه نیرو‌های انتظامی و ارتش حاصل شده است مثال‌زدنی است.

تفتی خاطرنشان کرد: فعال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی نیازمند مردمی کردن اقتصاد است در سایه رسیدن به این هدف می‌توانیم با تکیه بر درون، مشکلات جامعه را رفع کنیم.
ارسال نظرات