امام جمعه یزد:

بهره گیری از نخبگان و توجه به اقتصاد مقاومتی باید محور فعالیت کابینه جدید باشد/ ایران اصلی‌ترین کانون مبارزه با تروریست در جهان است

آیت الله ناصری گفت: برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ، بهره گیری از نخبگان و دیدگاه های مختلف و همچنین توجه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید محور فعالیت دولت و کابینه جدید باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: امیدواریم دولت در چهار سالی که پیش رو دارد برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور تلاش کند و سعی بر برطرف کردن موانع داشته باشد.
آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بهره گیری از نخبگان و دیدگاه‌های مختلف و همچنین توجه به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید محور فعالیت دولت و کابینه جدید باشد.
وی تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی تنها با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و تکیه و اعتماد به توان داخل کشور و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم میسر است.
ناصری بیان داشت: دولت باید در کنار مسائل مختلف به مسئله فرهنگ جامعه توجه ویژه داشته باشد، چراکه اگر فرهنگ جامعه ما اسلامی نباشد؛ معضلات فراوانی را در اجتماع شاهد خواهیم بود و هزینه‌های فراوانی متوجه کشور خواهد شد.
آیت الله ناصری اذعان داشت: هرچه که دولت در زمینه فعالیت‌های اقتصادی تلاش کند و به پیشرفت دست پیدا کند، ولی به بحث فرهنگ، تربیت دینی و موارد مختلف دیگر توجه نداشته باشد هیچ فایده‌ای ندارد و آسیب‌های اجتماعی و بی‌اخلاقی‌ها در جامعه رواج پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: دشمنان به دنبال نفوذ فرهنگی در جامعه هستند و مسئولان باید با بهره گیری از نظرات نخبگان و داشتن برنامه در راستای مقابله با آن اقدام کنند.
ناصری تصریح کرد: اگر مسئله فرهنگ و دین در جامعه حل شود بسیاری از مشکلاتی که الان جامعه با آن روبرو است حل می‌شود و انسان‌ها به دلیل پایبندی به ارزش‌های دینی به خود اجازه تخلف در هیچ زمینه‌ای را نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه هرکجا پیشرفتی صورت گرفته و موفقیتی وجود داشته به دلیل حضور و تلاش جوانان مؤمن و انقلابی این کشور بوده افزود: تربیت جوانان مؤمن و متعهد باید موردتوجه همگان باشد چراکه سعادت این کشور را وجود چنین جوانان تضمین می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد مدیریت جهادی را نیاز امروز جامعه ایران دانست و گفت: باید دست از کاغذ بازی‌ها برداریم و به جای اینکه کار‌ها را چندین ماه طول بدهیم سریع نسبت به اجرایی شدن آن‌ها قدم برداریم.
وی به جنایت‌های منافقان و استکبار در طول سال‌های پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: در ایران ۱۷ هزار شهید ترور داریم و واقعا در طول سال‌های انقلاب ایران در راستای مبارزه و مقابله با تروریست‌ها هزینه‌های بسیار زیادی داده است.
آیت الله ناصری گفت: دائماً شاهد این هستیم که آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل را مبارزه کننده با تروریست در منطقه معرفی می‌کند. اما ادعای اینکه اسرائیلی که با غصب سرزمین مسلمین و ریختن خون مردم فلسطین به وجود آمده؛ به دنبال مبارزه با تروریست است مضحک است و امروز پشتیبانی اسرائیل و امریکا از داعش و عناصر تکفیری و نقش بی‌بدیل آن‌ها در شکل‌گیری چنین گروه‌های تروریستی بر کسی پوشیده نیست.
ناصری تصریح کرد: الان همان افرادی که تروریست‌ها را به وجود آورده‌اند و همیشه از آن‌ها حمایت کرده‌اند ایران را محکوم می‌کنند که از تروریست حمایت می‌کند در حالی که ایران اصلی‌ترین کانون مبارزه با تروریست در جهان است.
ارسال نظرات