امام جمعه موقت اردکان:

ترویج فرهنگ جهادی و روحیه انقلابی راه حل مشکلات است

امام جمعه موقت اردکان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت:ترویج فرهنگ جهادی و روحیه انقلابی راه حل مشکلات و مایه نا امیدی دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۱۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه به بیان اعمال و فضائل دهه اول ماه ذی الحجه پرداخت.
وی گفت: روز عرفه روز نیایش و بندگی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.
امام جمعه موقت اردکان اظهار داشت: دعا، قرارگاه اجابت است. خداوند توبه و استغفار بندگان را دوست دارد و ما باید عشق و علاقه خداوند نسبت به بندگانش را درک کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی گفت: خداوند این شهید عزیز را مایه حجت برای دیگران قرار داد. شهیدحججی برای دوستانی که از دشمن هراس دارند حجت است و نگاه پرصلابت این شهید بزرگوار روحیه جهادی و انقلابی را به ما نشان داد.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: باید فرهنگ جهادی و روحیه انقلابی را ترویج دهیم که راه حل مشکلات ما همین است و باعث نا امیدی دشمنان می‌شود.
وی در ادامه به هفته ازدواج اشاره کرد و با بیان اهمیت موضوع ازدواج گفت: دستگاه‌های فرهنگی در ترویج این سنت الهی همت بیشتری داشته باشند.
امام جمعه موقت اردکان افزود: امروز کانون خانواده آماج حملات دشمنان و شیاطین قرار دارد و یکی از کار‌های جهادی، شکستن بدعت‌ها و رسومات غلط و جاهلانه‌ای است که در طول مسیر ازدواج قرار داردو مردم ما می‌توانند آن را بشکنند.
وی گفت: درست است که دولت و مسئولین بایستی درباره ازدواج اقدام بکنند، اما بسیاری از مشکلات به رسم و رسومات و هزینه‌های سنگین جهیزیه و مهریه بر می‌گردد.
حجت الاسلام حسینی پور آغاز بکار شورا‌های شهر و روستا را گرامی داشت و ضمن تشکر از شورای چهارم و شهردار سابق برای اعضای شورای پنجم وشهردار جدید اردکان آرزو کرد که توفیق خالصانه خدمت به مردم را داشته باشند.
وی گفت: شهرداری می‌تواند در موضوع ترویج ازدواج به زوج‌های جوان تخفیفات ویژه‌ای قرار دهد.
خطیب نماز جمعه اردکان در بخش پایانی سخنان خود هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و تأکید کرد: همه مسئولین این نکته را باید در نظر بگیرند که وظیفه دولت خدمت رسانی به همه مردم است.
وی تصریح کرد: در عزل و نصب‌ها باید رضایت خداوند، تدین و تعهد را در نظر بگیرند و در خدمت به همه مردم فرقی قائل نشوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار