خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اردستان:

دولت مردان برای معیشت مردم تلاش کنند

امام جمعه موقت اردستان با تبریک به کار دولت دوازدهم افزود: دولت مردان با دلسوزی به سخنان مقام معظم رهبری برای معیشت مردم جامعه عمل بپوشانند.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۳۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: ابراز محبت به ائمه فقط  نباید مختص یک دهه عاشورا باشد وهمه مراسمهای ائمه در طول سال در مساجد انجام شود.

امام جمعه موقت اردستان گفت: اگر ما در سوریه می چنگیم و نمی گذاریم دشمن در مرزهایمان با ما مبارزه کند این از روی استدلال و منطق ما است.

وی افزود: ایران اهل استقامت بوده و با این انگیزه تا کنون دشمنان نتوانسته اند راه به جایی ببرند و در دنیا شکست خورده اند.

موسوی با بیان اینکه تشویش عجیبی بر جان اروپایی ها افتاده است، تصریح کرد: آنهایی که روزی خودشان مشوق داعش بودند امروزه بلای جانشان شده است.

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان تاکید کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر درسی است برای مسئولان ما که ریاست در آنها تاثیری نکند و همانطور که حضرت امام خمینی «ره» بیان کرده آنها در ریاست اثر گذاشته بودند.

خطیب جمعه اردستان با تبریک به کار دولت دوازدهم افزود: دولت مردان با دلسوزی به سخنان مقام معظم رهبری برای معیشت مردم جامعه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: عید قربان یکی از چهار عید بزرگ مسلمانان است که همه باید در حد توان در این روز قربانی داشته باشند و فقرا را فراموش نکنند.

موسوی همچنین با اشاره به دیدار فعالان فرهنگی با مقام معظم رهبری افزود: لزوم تقویت روحیه انقلابی که برای تقویت جوانان انقلابی است،  یعنی اینکه مسئولان جوانان را تقویت کرده و به آنها بها بدهند.

امام جمعه موقت اردستان ضمن تقدیر از شهردار و شورای سابق شهر، انتصاب و شروع بکار شورا و شهردارآینده اردستان را تبریک گفت و افزود: مجموعه جدید با همکاری سازمان ها و ارگان ها در خدمت رسانی به مردم ولایی اردستان فعالیت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار