امام جمعه شهرکیان گفت: تسهیل زندگی مردم باید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جهت‌گیری‌های کلی دولت و دولتمردان باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۴۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهدی خدابنده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکیان با اشاره به ویژگی‌‌ها و خصوصیات شهید محسن حججی، اظهار کرد: این شهید بزرگوارهر مسئله‌ای را از نگاه معنوی و دینی بررسی می‌کردند و ایشان همواره در تمامی مواقع زندگی به انجام امور دینی مقید بودند.

وی شهید محسن حججی را برای تمام کسانی که هجوم رسانه‌ها، سیل هرزگی و ولنگاری را پایان دین‌باوری و دوران سلطه کامل سبک زندگی غربی می‌دانند، حجت دانست و خاطرنشان کرد: مسیر زندگی این شهید بهترین چراغ راه برای حفظ آرمان‌ها و حرکت درست و انقلابی است.

امام جمعه شهرکیان با تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند و با تأکید بر اینکه مهم‌ترین شاخصه دولت‌اسلامی مدیریت جهادی و انقلابی است، ادامه داد: تسهیل زندگی مردم باید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جهت‌گیری‌های کلی دولت و دولتمردان باشد و نباید در برابر هجمه فرهنگی و تلاش‌های رسانه‌ای دشمن مأیوس و ناامید شد، هرچند باید واقعیت‌های تلخ در مصاف با دشمن را مدنظر قرار داد، اما نباید در این رابطه واقعیت‌های شیرین و رویش‌های جوان‌های انقلاب غفلت کرد.

خدابنده اضافه کرد: روسیاهی شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در حرم امن الهی توسط تروریست‌پروران هیچ‌وقت پاک نمی‌شود و آن‌ها اکنون به‌عنوان دستان صهیونیست و آمریکا، به نسل‌کشی مظلومان یمن مشغول هستند و همچنین روز مبارزه با تروریست یادآور انفجار دفتر نخست‌وزیری توسط منافقین و شهادت شهید رجائی، شهید باهنر، آیت‌الله محمدباقر است و همچنین 17  هزار شهید ترور ثمره پیوند شوم تروریسم در منطقه با آمریکا است.

وی زور، زر و تزویر را ساخته تروریسم تکفیری و داعش عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، حمایت دلارهای نفتی آل‌سعود از تروریست‌ها و تزویر فرهنگی انگلیس مبتنی بر گسل‌های قومی و مذهبی از گروه‌های تروریستی در منطقه، نمونه تروریسم دولتی است و تروریسم دولتی یکی از شرم‌آورترین گونه‌های تروریسم است.

خطیب نمازجمعه شهرکیان ادامه داد: در حال حاضر اصلی‌ترین کانون تروریسم دولتی رژیم جعلی صهیونیست است و باتوجه به اقدامات تروریستی این رژیم در منطقه هیچ‌کدام از سردمداران کاخ سفید و رهبران غرب فریاد نقض حقوق بشر سر ندادند که این اقدامات و جنایات برخلاف حقوق بشر است.

خدابنده در پایان با اشاره به فرا رسیدن نهم ذی‌الحجه، روز عرفه خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) فرمودند خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان را از آتش دوزخ نمی‌رهاند و برخی از گناهان جز در عرفات بخشیده نمی‌شود و گناهکارترین فرد کسی است که از عرفات بازگردد در حالیکه گمان کند که آمرزیده نشده است.

ارسال نظرات