فرماندار دلفان:

۲ هزار و ۱۲۴ نفر اشتغال در شهرستان دلفان ایجاد می‌شود

فرماندار دلفان گفت: تعهد اشتغال امسال شهرستان تعداد ۲ هزار و ۱۲۴ نفر بااعتباری بالغ‌بر ۳۶۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۴۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان جعفر طولابی، فرماندار دلفان طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک ایام و اعیاد ذی‌حجه و هفته دولت، مطالبی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان اظهار داشت: بحمدالله در طول چهار سال گذشته اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی صورت گرفته است.
وی افزود: در هفته دولت امسال تعداد ۵۰ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ازجمله این طرح‌ها گازرسانی به ۱۷ روستا و قرار گرفتن ۰، ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش آبیاری بارانی است.
فرماندار عنوان کرد: با تلاش مسئولین در طی دو سال گذشته با سفر ۴ وزیر و چندین معاون وزیر و حضور دو معاون رییس‌جمهور نگاه ویژه‌ای به شهرستان به وجود آمده و انتخاب شهرستان به‌عنوان پایلوت اقتصادی و اجتماعی حاصل این بازدید‌ها بوده و در این راستا اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: ازجمله اقدامات صورت گرفته تدوین سند توسعه شهرستان در قالب ۱۰۰ طرح و پروژه و ارجاع آن به قرارگاه اقتصاد مقاومتی در نهاد ریاست جمهوری و عملیاتی شدن ۷۰ طرح و پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.
طولابی افزود: بحمدالله با تلاش مسئولین فضای حاکم بر شهرستان فضای کار و خدمت است و دغدغه اصلی مسئولین رفع مشکل بیکاری است و در این زمینه در چهار سال گذشته تعداد ۵ هزار شغل در قالب سند اشتغال ایجاد و تعهد اشتغال امسال شهرستان تعداد ۲ هزار و ۱۲۴ نفر بااعتباری بالغ‌بر ۳۶۰ میلیارد تومان است.
فرماندار همچنین اظهار داشت: در راستای انتخاب شهرستان به‌عنوان پایلوت اقتصادی و اجتماعی در هفته گذشته در وزارت کشور جلسه‌ای با حضور ۲۰ نفر از مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی و خیرین برگزار شد و قرار است بعد از هفته دولت با مستقر شدن در شهرستان در قالب دو فاز دوساله و پنج‌ساله با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در حوزه مختلف کشاورزی، دام‌پروری، گیاهان دارویی و دیگر حوزه‌ها سرمایه‌گذاری جهت احداث کارخانه‌ها صنایع تبدیلی و بسته‌بندی حبوبات و همچنین کارخانجات پتروشیمی و خودروسازی و دیگر صنایع صورت پذیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار