مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلا الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از ۱۵۰۰ نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش بسیج از لرستان، به مناسبت روز پزشک دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلا الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند.

سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت روز پزشک با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت در راستای اجرای طرح خدمت‌رسانی به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران خرم‌آبادی پرداختند.

وی به استقبال نمازگزاران از این طرح اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست قند خون و فشارخون خدمات درمانی رایگان توسط پزشک و کارشناسان در محل مصلای الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: درزمانی که این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از نمازگزاران ویزیت شدند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات