خبرهای داغ:
قهرمان بسیجی و دارنده چند مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا در گفتگو با بسیج:
قهرمان بسیجی و دارنده بیش از 10 عنوان قهرمانی و مدال طلا، بی مهری مسئولان را به قهرمانان ملی و بین المللی مشکل عمده این قهرمانان دانست.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۷۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

حسین نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: همین بی مهری و حمایت نکردن مسئولان موجب می شود قهرمانان نتوانند به فعالیت خود در میدان های ورزشی ادامه دهند و ناگزیر از عرصه ورزشی خداحافظی می کنند.

 وی با بیان اینکه کسب قهرمانی و مدال برای ملت و کشور مهم ترین افتخار است، اظهارداشت: هر وقت در سکوی قهرمانی ایستادم، احساس اقتدار و مباهات داشتم چراکه توانستم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار در آورم.

نجفی با ادای احترام به مقام شهیدان و تاکید به اینکه شهدا قهرمانان اصلی هستند، آرزوی اصلی خود را شهادت عنوان و ابراز امیدواری کرد با ادامه دادن راه شهدا بتواند به این آرزوی خود دست یابد.

این بسیجی سپاه ولایت تبریز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فعالیت ورزشی اش نه تنها لطمه ای به زندگیش نزده و موجب پیشرفت هم بوده است، گفت: تحصیلاتم هم در رشته تربیت بدنی است و  اکنون به عنوان نائب رئیس سبک کیک بوکسینگaikia و نخستین مربی شمالغرب کشور فعالیت می کنم و دو ملی پوش در رده جوانان نیز به تیم ملی کیک بوکسینگ ایران تحویل دادم که میرحسین سید محمدی در کشور چک و امیررضا سرتیپی در کشور اسپانیا قهرمان جهان شده اند.

نجفی اکنون که عهده دار باشگاه فرهنگی ورزشی است و کسوت های مهمی نیز در کمیته هیات های ورزشی استان و کشور دارد، والدینش را پس از خداوند مهم ترین تکیه گاه در کسب عناوین قهرمانی خود خواند و از آن ها قدردانی کرد.

این قهرمان بسیجی که از سال 87 فعالیت ورزشی رزمی خود را آغاز کرده است، انگیزه اصلی خود را در پرداختن به ورزش رزمی تمایل به پیشرفت و تسلط بر مهارت های جدید و رسیدن به مدارج بالا و افزایش سلامت جسمانی و لذت بردن از شرایط زندگی برشمرد.

حسین نجفی متولد ۱۳۶۸ تبریز است که عناوین قهرمانی و افتخارات مهمی چون سرمربی تیم کیک بوکسینگ جوانان آذربایجان شرقی و رئیس کمیته قهرمانان هیات ورزش های رزمی، نائب رئیس سبک کیک بوکسینگaikiaشمالغرب کشور، نخستین مربی شمالغرب کشور، مدال طلای مسابقات المپیک ورزش های رزمی در کشور روسیه سال ٩٥، مدال طلاي مسابقات كيك بوكسينگ تورنمنت بين المللي دركشور آذربايجان سال 95، مدال طلاي مسابقات كيك بوكسينگ تورنمنت بين المللي دركشور آذربايجان سال٩٦، مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا در رشته کیک بوکسینگ وMMAدر کشور گرجستان ۲۰۱۴، مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو آزاد و بهترین فایتر مسابقات ۲۰۰۷، قهرمان مسابقات کمربند طلایی بهترین بهترین های ایران ۲۰۱۴، قهرمان چندین دوره مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینگ۲۰۱۱و۲۰۱۲و۲۰۱۳، نائب قهرمان مسابقات تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ۲۰۱۰، نائب قهرمان مسابقات تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ ۲۰۰۹ و چندین مقام و عنوان دیگر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی همچنین مدال طلای خود را به خانواده شهدای مدافع حرم؛ شهید صادق عدالت اکبری اهدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها