بدانیم دشمن امروز رنگ تغییر نداده بلکه شیوه خود را تغییر داد و در دشمنی خود مصمم‌تر شده است که باید حواسمان به دشمنی دشمنان اسلام باشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در دومین کنگره شهدای بسیج کارمندان مازندران با محوریت شهید شاخص جلیل سلمانی و گرامی‌داشت شهدای صنعت آب و برق مازندران و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مسیر انقلاب مشخص است که انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 محقق شد.

وی افزود:  ایجاد نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و تشکیل جامعه اسلامی بوده که دولت باید در تراز دولت اسلامی باشد. شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم نقش مهمی در حفظ انقلاب و اسلام و حریم اهل بیت دارند که به ما آموختند راه و مسیر درست را برگزیدند.

وی تصریح کرد: بدانیم دشمن امروز رنگ تغییر نداده بلکه شیوه خود را تغییر داد و در دشمنی خود مصمم‌تر شده است که باید حواسمان به دشمنی دشمنان اسلام باشد.

بابایی افزود: آمریکا نشان داد هیچ‌گاه نمی‌تواند مورد اعتماد باشد و مسئولان بدانند هرگز نباید به این شیطان اعتماد و از پیشنهاداتش حمایت کنند که اگر چنین شود یعنی ثمره هشت سال دفاع مقدس را زیر پا گذاشتیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: مسیر شهید حججی‌ها مسیر عاشورا بوده که با شهادتشان شور حسینی در جامعه زنده می‌شود و همه در مسیر اسلام حاضر هستیم جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کنیم.

بابایی با اشاره به اهمیت یادواره‌های شهدا گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگداشت و مراسم یادواره‌های شهدا کمتر از شهادت نیست که باید مراسم شهدا هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی گفت: 38 سال از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد که هر چه به جلو می‌رویم پایه‌های نظام محکم تر می‌شود که باید با سربلندی از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و به درستی آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها