آیت الله نعیم‌آبادی گفت: شوراها پس از انتخاب شهردار، نظارت بر بخش‌های مختلف را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: هفته دولت برای ما هفته گرامیداشت شهدای دولت و بخصوص شهیدان رجایی و باهنر است که به معنای واقعی تحقق دولت اسلامی و خادم مردم بودند و همه توان خودشان را صرف خدمت به مردم کردند اما دشمنان خار و زبون تاب نیاوردند و این دو خدمتگزار واقعی مردم را به شهادت رساند.

وی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم را گرامی‌ داشت و با بیان این که شهید حججی چهره واقعی ملت ایران در ایستادگی در برابر ظلم و ترور و خشونت است، خاطرنشان کرد: تداوم راه شهدا با خدمت کردن صادقانه و خالصانه میسر است.

خطیب جمعه بندرعباس از همه دولتمردان خواست تا از فرصت هفته دولت برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات و اقدامات صورت گرفته استفاده کنند تا دشمن نتوانند نظام ما را ناکارآمد جلوه دهند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه عنوان کرد: شهردار هر کسی می‌خواهد بشود، برای من فرقی نمی‌کند بلکه حرف من این است که شهردار باید کار مردم را به نحو احسن انجام دهد و شوراها نیز نباید وظیفه نظارتی خود را فراموش کنند.

وی گفت: شوراها وظیفه‌شان این است که نظارت کنند و نظارت بر قراردادها و اقدامات شهرداری‌ها بر عهده شوراهای شهر است و مردم هم وظیفه دارند که در این زمینه نمایندگان خود در شورا را یاری کنند و نقدها و مسائل را بگویند.

ارسال نظرات