مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج»:
نوروزیان گفت: رسانه ها برای اینکه از بی تفاوتی جامعه جلوگیری کنند باید از موضع انفعالی خود خارج شده و از این مفهوم دفاع کنند.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۸۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: هر وقت بحث امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود یک هجمه رسانه ای قوی علیه این موضوع در جامعه از طریق رسانه های خارجی و دنباله های داخلی آنها به راه می افتد.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از رسانه ها یا موضع انفعالی داشته و سکوت می کنند و یا نمی توانند آنطور که باید از این مسئله دفاع کنند. امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی مردم است و باید  تذکر لسانی صورت بگیرد، اگر این انجام نشود به سمتی می رویم که فرهنگ انقلابی ما بدون اینکه خودمان متوجه شویم استحاله شود بنابراین رسانه ها برای اینکه از بی تفاوتی جامعه جلوگیری کنند باید از موضع انفعالی خود خارج شده و از این مفهوم دفاع کنند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: مجریان و کسانی که امکان دفاع و حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر را دارند باید بیشتر کمک کنند  تا حداقل حاشیه امنیتی برای دوستانی که می خواهند به این موضوع ورود کنند و وظیفه شرعی خود می دانند ایجاد شود و شاهد حوادث تلخ در این زمینه نباشیم.

 

 

ارسال نظرات