خبرهای داغ:
فرماندار آبیک گفت: ۶۴ پروژه در هفته دولت با بودجه بالغ بر ۵۴۹ میلیارد ۳۳۰ میلیون ریال در شهرستان آبیک به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۱۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی رحمانی فرماندار آبیک به همراه جمعی از مسئولین ادارات و سازمان‌های شهرستان آبیک به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک دیدار کردند.
فرماندار آبیک در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همه مسئولین باید از آرمان‌های شهدای دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر پاسداری کنیم و قطعا این پاسداری را باید به شکل خدمت به مردم نشان دهیم.
وی افزود: شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند که در تثبیت انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند و ما نیز به همراه جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان صبح امروز با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردیم.
فرماندار آبیک بیان کرد: مسئولین در سنگر خدمت به مردم قدردان این نظام باشند و در جهت خدمت به مردم تلاش کنند و از هرگونه تنش و تفرقه بپرهیزند. رحمانی بیان کرد: امسال هفته دولت با آغاز دور دوازدهم ریاست جمهوری تقارن یافته است و دولت نیز با پشتوانه رای ۴۲ میلیونی مردم به انقلاب اسلامی خدمت خواهد کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان آبیک اعلام کرد: ۶۴ پروژه در هفته دولت با بودجه بالغ بر ۵۴۹ میلیارد ۳۳۰ میلیون ریال در شهرستان آبیک به بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول با اشاره به مهمترین پروژه‌های انجام شده تصریح کرد: به ۹ روستا در شهرستان آبیک آبرسانی خواهد شد و همچنین در امور شهری ۹ پروژه به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به آمادگی زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی کاسپین ۲ عنوان کرد: شهرک صنعتی کاسپین ۲ از نظر اشتغال برای شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در جهت توسعه اشتغال در یکسال گذشته زیرساخت‌های لازم اعم از آب، گاز و آسفالت برای این شهرک فراهم شده است.
فرماندار آبیک اضافه کرد: تاکنون ۱۱ شرکت در این شهرک فعال شده و پیش بینی می‌شود تا آخر سال جاری این تعداد به ۲۵ شرکت فعال برسد. وی تاکید کرد: قطعا شاغلین در این شرکت‌ها از همشهریان آبیکی خواهد بود و همچنین در جهت رفع مشکلات نیازمندان در شرکت‌های دوزندگی از بانوان سرپرست خانوار استفاده خواهد شد.
رحمانی بیان کرد: در هفته دولت از حضور مسئولان دولتی استان در شهرستان آبیک بهره‌مند خواهیم شد و ده ها پروژه به سازی، بازسازی، جدول گذاری و پروژه های کشاورزی در روستاها به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آهنگ رشد جذب بودجه در شهرستان آبیک ۳۰ درصد اقزایش یافته است که امیدواریم با همت و اراده مسئولین تمامی اعتبارات در این شهرستان جذب شود.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها