در مراسم سالگر شهادت نهمین ستاره آسمان امامت مطرح شد؛
حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه اطاعت ما شیعیان از پیروان خود باید با معرفت صورت بگیرد، گفت: افردای همچون شهید حججی با معرفت و شناخت کامل نسبت به ولایت پا در راه جهاد و مبارزه گذاشته اند.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۳۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مراسم سالگرد شهادت نهمين ستاره آسمان امامت و ولايت حضرت امام محمد تقي جوادالائمه (ع) و بزرگداشت ياد و خاطره شهيد مدافع حرم شهيد محسن حججي در صبح روز سه شنبه 31 مرداد ماه سال جاري با حضور با شكوه همكاران ذوب آهني در مسجد الزهرا (س)  بميزباني پايگاه مقاومت بسيج شهيد سعيدي ذوب آهن برگزار گرديد .

در اين مراسم با شكوه حجت الاسلام والمسلمين شيخ حميد اكبري در زمينه زندگي امام نهم (ع) و فضايل آن حضرت سخن گفته و يادآور شد كه وظيفه ما شيعيان اطاعت از ائمه (ع) بوده و اين اطاعت  بايد همراه با معرفت باشد ؛ معرفت ظاهري وزندگينامه اي وهم معرفت معنوي وباطني چرا كه  اگركسي امام زمان خود را نشناسد وبميرد به مرگ جاهليت مرده است.

وی ادامه داد: امثال شهيد حججي نيز با معرفت امامت و ولايت پا در راه جهاد و مبارزه گذاشته و عاقبت به خير و الگوي ديگران شدند.

حمید اکبری با ذكر حديثي از حضرت جوادالائمه (ع) گفت: آن حضرت مي فرمايند با انجام سه كار هرگز پشيمان نخواهيد شد : ترك عجله ؛مشورت با ديگران وتوكل برخدا.

در ادامه اين مراسم مداح اهل بيت سيد مجتبي حسيني در فراق حضرت امام محمد تقي (ع) و شهداي كربلا به مرثيه سرايي پرداخت و حاضران با سينه زني و زمزمه مرثيه با او همراهي كردند.

اين مراسم با دعا براي رزمندگان وخدمتگزاران اسلام ومسلمين به پيشگاه حق تعالي به پايان رسيد.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات