امام جمعه شهرستان صحنه گفت: برخی از آقایانی که در مورد امنیت ملی کتاب نوشته اند و حکم داده اند امروز آمده اند و در مورد رفع حصر صبحت می کنند.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۴۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد: یکی از مسائلی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری به چشم می خورد این این است که برخی از سیاسیون به دنبال این هستند که چهره سران فتنه را تطهیر کنند و می گویند چیزی نشده و چه می شود سران فتنه رفع حصر شود.

 

وی در ادامه اشاره ای به قانونی و شرعی بودن حصر در اسلام و تاریخ پیامبر س و امام علی(ع) داشت و گفت: در احکام اسلامی آمده است که مرتد ملی را زندانی و حصر کرد تا پشیمان شود . حتی در برخی موارد پیامبر شخصی را به منطقه دیگر تبعید کرد.

 

حجت الاسلام احمد زارعی خاطر نشان کرد: ما یک تشکیلاتی در کشور داریم به عنوان شورای امنیت ملی که در آن سران قوه و چند از مسئولین تراز اول عضو این شورا هستندو طبق قانون اگر این شورا در یک مسئله ای ورود پیدا کرد اون مسئله از ساز و کار اولیه خودش خارج و به یک مسئله ویژه تبدیل می شود مثل درگیری که در زمان دولت دوم خردادی بین مردم یزد و اصفهان رخ داد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه تصریح کرد: در سال 88 در کشور ما از 22 خرداد تا 25 بهمن درگیری بود و دو نفر که در انتخابات شکست خورده بودند و با دادن بیانه های سیاسی از مردم خواستند که به خیابان ها بیایند و آشوب به پا کنند. آنجا بود که بعد از 9 ماه شورای امنیت ملی وارد میدان شد و کنترل جریان را به دست گرفت.

 

وی ادامه داد: در آن دوران نتیجه شورای امنیت ملی که بعضی از آقایان مثل رئیس مجلس فعلی، ریس امنیت ملی بود تصمیم گرفتند این دو نفر محصور شوند تا این آشوب ساکت شوند ولی امروز می بینیم برخی از آقایانی که در مورد امنیت ملی کتاب نوشته اند و حکم داده اند امروز آمده اند و در مورد رفع حصر صبحت می کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه بیان کرد: برخی ها می گویند بیاید سران فتنه را دادگاهی کنید و اگر این دو نفر جرمشان ثابت شد و محکوم به اعدام شدند آیا فتنه جدیدی در این مملکت ایجاد نمی شود؟

 

حجت الاسلام احمد زارعی تشریح کرد: متاسفانه برخی از سیاسیون ما بجای اینکه به فکر حل مشکلات باشند می خواهند موج سواری کنند.

 

وی اشاره ای به شهادت شهید حججی داشت و گفت: برخی ها وقتی می خواهند در مورد شهدای مدافع حرم صبحت کنند می گویند اینها بخاطر پول می روند خوب تو اگر مردی چقدر پول میگیری که به آنجا بروی یا اصلا مردش هستی در موردش حتی فکر کنی؟

ارسال نظرات