فرماندار تربت حیدریه گفت: شوراها باید نگاهی تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز به همه عرصه‌های حوزه خود داشته باشند و نگاهشان محدود به شورا و دهیاری نباشد.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۵۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمدعلی موهبتی در مراسم تحلیف شوراهای بخش مرکزی اظهار داشت: شوراهای اسلامی باید به دنبال توسعه همه جانبه در روستا باشند.

وی تصریح کرد: شوراها همچنین باید نگاهی تصمیم‌گیر و تصمیم ساز به همه عرصه‌های حوزه خود داشته باشند و نگاهشان محدود به شورا و دهیاری نباشد.

موهبتی بیان داشت: حرکت آگاهانه به سمت شعارهایی که طرح کرده بودند، حفظ امانتداری، آگاهی به قوانین موضوعه و اجرای دقیق آن، حرکت رو به جلو با نگاه به سند چشم انداز و نیز کمک گرفتن از نیروهای کاردان و خبره محلی، می تواند زمینه توسعه روستاها و جلب مشارکت مردم را فراهم آورد.

موهبتی انتخاب یک دهیار خوب به عنوان مجری برنامه های شورا را، از اساسی ترین فاکتورهای تصمیم گیری شورا عنوان و اظهار کرد: دهیاران باید از خود گذشته باشد و منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهد و نگاه عدالت محور را در همه حوزه ها جاری و ساری کنند تا بتواند اعتماد مردم و مشارکت بیشتر آنان را جلب کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها