خبرهای داغ:
صدقیان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: با سامان‌دهی‌‌های انجام‌شده جاده مرنجاب ایمن‌تر شده است.
کد خبر: ۸۹۰۷۹۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، جواد صدیقیان با اشاره به روند رو به رشد گردشگری شهرستان در سال‌های گذشته اظهار کرد: تا یک ماه آینده با بهتر شدن اوضاع جوی و اقلیمی، فصل گردشگری شهرستان آران و بیدگل آغاز خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: تا کنون چهار جلسه‌ی استانی با حضور معاونت محترم گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در رابطه با کویر مرنجاب برگزار شده که آخرین آن در سال ۱۳۹۵ بوده است.
وی افزود: یکی از مصوبات این چهار جلسه، واگذاری سامان‌دهی کویر مرنجاب از طرف استان و سازمان مرکزی میراث فرهنگی کشور به فرمانداری شهرستان به عنوان رئیس ستاد سفر شهرستان بود که این مسئولیت با نظارت فرمانداری و اداره میراث فرهنگی به شرکت تعاونی توسعه و عمران پایدار واگذار شد.
صدیقیان ضمن اشاره به تشکیل کارگروه شهرستانی سامان‌دهی کویر مرنجاب در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل بیان کرد: این کارگروه با همکاری بعضی اداره‌ها از جمله حمل و نقل و راهداری و بهره‌برداران حوزه کویر مرنجاب، با استفاده از امکانات موجود در شهرستان، کار‌هایی اساسی و ریشه‌ای را برای تداوم فعالیت‌های گذشته در ارتباط با کویر مرنجاب انجام داد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل توضیح داد: با سامان‌دهی‌‌های انجام‌شده جاده مرنجاب ایمن‌تر شده است.
وی اشاره کرد: در جلسه گردشگری کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به ریاست استاندار محترم، چهار طرح احداث مجتمع گردشگری در چهار نقطه از استان اصفهان به تصویب رسید که یکی از آن‌ها مربوط به طرح مجتمع گردشگری ارغوان آران و بیدگل است.
صدیقیان ادامه داد: طرح مجتمع گردشگری ارغوان نویدبخش روزهای خوب گردشگری و سرمایه‌گذاری در منطقه کویری شهرستان آران و بیدگل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها