خبرهای داغ:
سید جواد ساداتی نژاد گفت: از دولت تقاضا شده حتی در صورتی که کارخانه های داخلی حاضر به ارائه شمش فولاد نیستند، اجازه واردات این محصول صادر شود که متاسفانه تاکنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۰۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبر'گزاری بسیج از آران وبیدگل، پیش از ظهر امروز نشست خبری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات اتاق اصناف کاشان برگزار شد.

سید جواد ساداتی نژاد در این نشست با اشاره به شروع کار شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: امیدواریم تمام خدمتگزاران در شوراها در انجام وظیفه خود موفق باشند.

وی به آغاز کار دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: امیدواریم تعامل خوبی که بین مجلس و دولت در بحث رای اعتماد کابینه وجود داشت، ادامه پیدا کند و پیشرفت هر چه بیشتری برای ایران اسلامی حاصل شود.

ساداتی نژاد در توضیح مشکلات اخیر شرکت فولاد کویر، آن را مشکلی تولیدی در تمام کارخانه‌های نورد کشور دانست تصریح کرد: عدم عرضه تولیدکنندگان شمش فولاد به کارخانه های نورد داخل کشور، این کارخانه ها را به مشکل انداخته است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به مذاکرات اخیر با مسئولان خاطرنشان کرد: از دولت تقاضا شده حتی در صورتی که کارخانه های داخلی حاضر به ارائه شمش فولاد نیستند، اجازه واردات این محصول صادر شود که متاسفانه تاکنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

ساداتی نژاد افزود: در جریان جلسات رای اعتماد وزرا به آقای شریعتمداری در این مورد تذکر دادم و امیدوارم تا هفته آینده پاسخی مناسب از سوی ایشان دریافت کنم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها