خبرهای داغ:
 مهدی سعیدی که در رستوران کارخانه آلومینا جاجَرم  به عنوان یک کارگر ساده مشغول فعالیت است در مصاحبه ای تلفنی گفت :« 2000 کیلومتر راه را پیموده ام تا با پدر شهید محسن حججی دیدار کنم و عرض تسلیتی به والدین آن شهید والا مقام داشته باشم.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۱۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج : مهدی سعیدی که در رستوران کارخانه آلومینا جاجَرم  به عنوان یک کارگر ساده مشغول فعالیت است در مصاحبه ای تلفنی گفت :« 2000 کیلومتر راه را پیموده ام تا با پدر شهید محسن حججی دیدار کنم و عرض تسلیتی به والدین آن شهید والا مقام داشته باشم.

وی ادامه داد : من کار خاصی انجام نداده ام، این شهید متعلق به همۀ ما ایرانی ها است. هر کاری که کرده ام، تنها انجام وظیفه بوده. برای خانواده این شهید، طلب صبر و شکیبایی دارم.»

 در کنار انبوهی از مسئولان ریز و درشتی که همراه با عکاس هایشان به دیدار خانواده شهید محسن حججی رفتند و می روند، یک نفر بیش از بقیه توجه ما را جلب کرد؛کارگر ساده ای از جاجرم که تنها و تنها به عشق شهید و برای عرض ارادت به خانواده اش، رنج سفر دو هزار کیلومتری را به جان می خرد.

او بدون هیچ هماهنگی و شناختِ قبلی از شهر نجف آباد، در یکی از معدود سفرهای خانوادگی اش، به نجف آباد آمده و پُرسان پُرسان دنبال منزل پدری شهیدی می­گردد که جاذبه اش از هزار کیلومتری «کارگر» افتاده است.

سعیدی که در رستوران کارخانه آلومینا جاجَرم  به عنوان یک کارگر ساده مشغول فعالیت است، ادامه می دهد: «من، نه نظامی ام و نه دولتی. یک روز با زن و بچه سر سفره نشسته بودیم که تلویزیون وصیت صوتی شهید حججی را پخش می کرد. باور کنید که نزدیک به 10 دقیقه فقط گریه کردم و گفتم هر طوری هست باید بریم نجف آباد برای عرض تسلیت.»

او با تقدیر از مهمان نوازی همشهریان محسن، خاطر نشان کرد: « مستقیم آمدم نجف آباد و برگشتم. حتی برای گشت و گذار، سراغی از اصفهان و دیگر شهرهای واقع در مسیر نگرفتم. تنها هدفم، عرض ارادت به خانواده این شهید بود.»

او همچنین بنر تسلیتی را بدین منظور آماده کرده بود که خود فرصت اهدای آن را پیدا نکرده و این کار را به میزبانش در نجف آباد، واگذار می کند.

طی روزهای اخیر، بسیاری از مردم ایران به صورت خودجوش، خود را به نجف آباد رسانده و سراغ نشانی منزل پدری شهید محسن حججی را می گیرند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها