با حضور رئیس گروه علم سنجی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی:
کارگاه علم سنجی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور خانم دکتر امینی پور رئیس گروه علم سنجی و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۷۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رئیس گروه علم سنجی و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درکارگاه علم سنجی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: ما در این کارگاه اعضای هیأت علمی را با ابزار نوین علم سنجی کار آشنا خواهیم کرد و در این کارگاه مدرسین ما شاخص‌های کیفی‌تر علم سنجی را خواهند شناخت.

رئیس گروه علم سنجی و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اعضای هیأت علمی در این کارگاه با سامانه‌های نوین علم سنجی آشنا وفرا می‌گیرند که اگر سامانه علم سنجی وجود نداشته باشد چگونه از سطح علمی خود آگاهی پیدا کنند.

امینی پور تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم روز به روز اطلاعات علم سنجی را به روز کرده و اساتید را در جریان آن قرار دهیم.


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در حاشیه‌ی این کارگاه گفت: این کارگاه در راستای برنامه‌ی عملیاتی ابلاغی از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

مروت طاهری کلانی عنوان کرد: ضمن این که برگزاری این کارگاه در راستای برنامه‌های عملیاتی ابلاغی می‌باشد هدف اصلی آن توانمند سازی اعضای هیأت علمی دانشگاه در مقوله‌ی علم سنجی می‌باشد.

وی گفت: این کارگاه آخرین تغییرات سامانه علم سنجی را به اعضای هیأت علمی انتقال می‌دهد.

کلانی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های امتیاز بندی دانشگاه‌ها در حوزه تحقیقات و فناوری میزان تولید علم اساتید است که در این سامانه کاملا مشخص شده است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: در این سامانه تعداد مقالات در نمایه‌های معتبر بین المللی با همدیگر مقایسه می‌شوند که تا کنون بی سابقه بوده است.


طاهری کلانی اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در چند سال اخیر رشد چشمگیری در حوزه علم سنجی و تولید علم داشته است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات