همزمان با روز بسیج اصناف؛

همایش بازار اسلامی اقتصاد مقاومتی در شهرکرد برگزار شد

همایش بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی و گرامیداشت روز بسیج اصناف و سالروز شهادت حاج مهدی عراقی در مجمتع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۷۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت چهارم شهریور، سالروز شهادت حاج مهدی عراقی و روز بسیج اصناف، همایش بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی با همکاری و همراهی اتاق های اصناف شهرستانها، اتحادیه های صنفی، کسبه و بازاریان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار اردشیر حیدری افزود: تبیین رابطه بازار اسلامی و اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و تشویق تولید کنندگان در افزایش کیفیت تولید از اهداف اصلی برگزاری این همایش بود.

وی، ادامه داد: در این همایش از شهید شاخص اصناف استان، شهید محمد حسن رئیسی، مدافعان حرم بازار و برخی از بسیجیانی که در توزیع و عرضه کالای ایرانی نقش آفرینی می کنند، تجلیل شد.

گفتنی است: 400 نفر از کسبه و بازاریان و اصناف بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در این همایش حضور داشتند و سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و دکتر احمدرضا بسیج، مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداختند.

ارسال نظرات