کارشناس مسائل سیاسی در جلسه سیاسی با حضور پایوران و سربازان ناحیه امام سجاد(ع) در حسینیه حضرت حضرت زهرا(س) گفت:اگر امریکایی ها امروز دشمن محور مقاومت هستند این به این دلیل است که محور مقاومت محور ثبات و حفظ و نگهبانی از منافع منطقه است.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۱۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیح از کرج ، جلسه سیاسی با حضور پایوران و سربازان ناحیه امام سجاد(ع) در حسینیه حضرت حضرت زهرا(س) برگزار شد.مولایی کارشناس مسائل سیاسی در این جلسه گفت :اگر امریکایی ها امروز دشمن محور مقاومت هستند این به این دلیل است که محور مقاومت محور ثبات و حفظ و نگهبانی از منافع منطقه است. 

  

 

آمریکایی ها امروز دشمن محور مقاومت

مولایی با اشاره به تحولات جاری منطقه و تحلیل راهبرد ایالات متحده در این زمینه گفت این یک حقیقت انکار ناپذیر است که ثبات در منطقه غرب آسیا به نفع ایالات متحده نیست. امریکا نمی خواهد این منطقه روی آرامش به خود ببیند و در این راستا با ابزارهای مختلف به دنبال اختلاف افکنی در منطقه هستند. ابزار این سیاست یک روز داعش است و یک روز ناسیونالیسم قومی و خاورمیانه جدید.

وی افزود :رسانه ها و اندیشکده های غربی در این زمینه دائما در حال بمباران تئوریک ساختار و مفاهیم قدرت منطقه ای و ثبات هستند. و زمینه را برای بمباران واقعی این کشور اماده می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بحث برگزاری رفراندوم استقلال در اقلیم کردستان عراق را نیز باید در این چهارچوب یعنی تضعیف مفهوم و واقعیت قدرت های منطقه ای باید تفسیر کرد.

 

 خبرنگار بسیجی: فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها