از آذرماه سال 87 مهمانسرای تهران به صورت رایگان در اختیار انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) جهت اسکان بیماران که برای ادامه درمان از استان زنجان به تهران مراجعه می‌کردند قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۶۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه در بازدید مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه "مهرانه مفتخر به این است که به عنوان نخستین مرکز در سطح کشور، در حوزه درمان و به عنوان یک تشکل مردم نهاد یک الگو می باشد" گفت: مهرانه ثابت کرده که می توان کار بزرگ کرد بدون اینکه به دولت و بازار بدهکار بود.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به اسکان 6 ماهه بیماران پیوند مغز و استخوان در مهمانسرای مهرانه در تهران افزود: تمامی خدمات رایگان مربوط به اسکان و غذای گرم در سه وعده صبحانه، نهار و شام از جیب پربرکت مردم زنجان هزینه می شود.

وی در ادامه اظهار داشت:از آذرماه سال 87 مهمانسرای تهران واقع در خیابان ستارخان، خیابان پاتریس لومومبا، انتهای بلوار سوناز، کوچه امیری، پلاک 21، ساختمان مهمانسرای تهران توسط دکتر طبیانی، خیر گرانقدر مجموعه به صورت رایگان در اختیار انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) جهت اسکان بیماران که برای ادامه درمان از استان زنجان به تهران مراجعه می‌کردند قرار گرفت.

وثوق با عنوان این‌که مهمانسرای تهران در 3 طبقه، هر طبقه دارای 140 متر زیربنا، حاوی 15 اتاق، 3 اتاق اداری، انباری و آشپزخانه، 11 اتاق دارای 35 تخت که هر اتاق دارای تخت، یخچال، تلویزیون، کولر و شوفاژ با گنجایش 50 بیمار و همراه بیمار می‌باشد، تصریح کرد: پس از اسکان بیمار و همراه بیمار با تغذیه رایگان (صبحانه، ناهار و شام) پذیرائی می‌گردد.

وی تصریح کرد: در 23 آبان ماه سال 95 ساختمان مهمانسرا توسط مؤسسه مهرانه از آقای دکتر طبیانی خریداری و به نام مهرانه تهران ثبت شد.

 

ارسال نظرات