مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت:بسیج اصناف درپیروزی نقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتندودر بعد از انقلاب به عنوان پرچمداران فرهنگ واقتصاد باحضور خود درصحنه‌های اجتماعی برای دفاع از میهن اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس ایفای نقش کردند
کد خبر: ۸۹۰۸۱۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام دولتشاهی دریادواره شهید مهدی عراقی وفرزند برومندش که به مناسبت روز بسیج اصناف که صبح شنبه چهارم شهریور ماه در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه بروجرد برگزار شد اظهار داشت: بسیج اصناف درپیروزی نقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتندودر بعد از انقلاب به عنوان پرچمداران فرهنگ واقتصاد باحضور خود درصحنه‌های اجتماعی برای دفاع از میهن اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس ایفای نقش کردند واین تلاش وکوشش جهادی بعد از جنگ نیزدر این عرصه به برکت خون شهدا تداوم پیدا کرده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت نقش دین در پیروزی وسعادت انسان افزود: دین فرا زمان و فرا مکان بوده ومختص به یک برهه وعرصه‌ای از زمان نیست وانچه که سعادت دنیا وآخرت را برای انسان تضمین می‌کند دین می‌باشد واگر در بعضی از مواقع عاملان به دین شکست خورده اند به این خاطر است که به آموزه‌های دینی عمل نکرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به کلام امام علی (ع) در اهمیت نقش دین درتجارت اشاره نمودند که می‌فرمایند: تادراین زمینه دچارکم فروشی وآسیب نشوید ودرتجارت خود همواره انصاف را مد نظر داشته باشید که مبادا برای کسب سود بیشتر انصاف را ازبین ببریم.


حجت الاسلام دولتشاهی به نقش برجسته شهید عراقی وفرزندبرومندش درپیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:از ویژگی‌های این شهید بزرگوارپایبند‌ی، استواری وعامل بودن او در دین بوده است همچنان که شهید مدافع حرم محسن حججی نیز با اقتدار وعزمی راسخ در راه دین به شهادت رسیدند.


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجردحجت الاسلام علاءدولتشاهی درجمع بسیجیان اصناف وبازاریان به این نکته اشاره کرد که بسیج اصناف درطول ۳۷ سا ل. توانسته است به خوبی نقش خود را ایفا نماید واکنون نیز با توجه به منویات فرماندهی معظم کل قوا درعرصه میدان جنگ نرم، فرهنگ واقتصاد نیز که نیاز جامعه امروز است می‌بایست تلاش وکوشش نمایند.


حجت الاسلام دولتشاهی گفت: هدف از فرهنگ تعمیق ایمان درجامعه، هدف از اقتصاد تامین معاش در زندگی وایجاد شغل در جامعه است و وظیفه ما درتداوم راه شهدا سه وظیفه است که اول درعرصه جنگ نرم بایستی دشمن را بدرستی شناخت وطیفه دوم هوشیاری در برابر دشمن و ودر آخراستحکام در مقابل دشمن است. وپیام این قبیل جلسات وگردهمایی‌ها حفظ اتحاد وهمبستگی در کشور می‌باشد.
 
ارسال نظرات