همایش بزرگ تببین فرهنگ نهادی با محوریت تقویت روحیه جهادی و عاشورایی با حضور بسیجیان و پایوران ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش بزرگ تبیین فرهنگ نهادی با محوریت تقویت روحیه جهادی و عاشورایی در حسینیه حضرت زهرا (س) با حضور  کلیه پایوران ناحیه و بسیجیان حوزه های مقاومت امام سجاد(ع)  برگزار شد.

همایش بزرگ تبیین فرهنگ نهادی با محوریت تقویت روحیه جهادی و عاشورایی برگزار شد

در این جلسه حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)  اظهار داشت: بسیج تمرکز فعالیت های خود را در مسجد گذاشته است جوانان مسجد را پایگاه دوستی،کانون آموختن وآمادگاه رزم بدانند.

وی افزود: آتش زدن مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان در سال 1348توسط صهیونیست های کودک کش نشان از عمق کینه دشمنان اسلام از مساجد است.

حجت الاسلام ملک گفت: مسجد یکی از مهمترین محورهای وحدت مسلمانان است نگاه اسلام به مسجد،نگاهی ژرف و شکوهمند است چرا که خداوند ،مساجد را مکان هایی برای اوج گرفتن و رسیدن به قله قرب الهی می داند و به مومنان مکانی چون مسجد را معرفی میکند، تا از آن به عنوان کانون محوری عبادت و بندگی و در عین حال مرکز تعاملات مردم با یکدیگر و بهره گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) تصریح کرد:  نامگذاری روزی به نام روز جهانی مسجد فرصتی برای بزرگداشت مسجد است.

وی بیان داشت: بهبود و ارتقای محتوا و برنامه های فرهنگی مساجد و تکریم نیروهای فعال در آن و همچنین هماهنگی بین فعالان عرصه مساجد از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه متولیان مساجد باشد.

حجت الاسلام ملک گفت: هرکاری که باعث رونق و آبادانی مسجد  و جذب جوانان و نوجوانان  میشود باید با برنامه ریزی متولیان مسجد تحقق یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) اظهار داشت: مساجد پایگاه اصلی دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هستند و بسیج با اعتقاد به این امر است که رویکرد خود را توجه بیش از پیش به مسجد قرار داده و تمرکز فعالیت های خویش را در مسجد گذاشته است،

وی در پایان خاطر نشان کرد: اولویت بسیج باید بسترسازی و فراهم کردن زمینه های اتصال هرچه بیشتر دانش آموزان و دانشجویان و سایر اقشار بسیج به مسجد باشد.

خبرنگار بسیجی: فرهادی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها