فرمانده سپاه بابل خبر از بازگشت پیکر شهید امام‌قلی‌زاده اهل روستای گنج افروز بابل بعد از سال‌ها دوری از وطن داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۹۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
 
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ علی‌اکبر محمدپور طی گفت‌و گویی با خبرنگار ما اظهار کرد: سربازان وطن در جبهه‌های حق علیه باطل و شهدای عزیزی که در دفاع مقدس و مدافعین حرم داریم همچنان با حضور خود در فضای عمومی جامعه روح ایثار، شهادت و مقاومت را تزریق می‌کنند.

وی افزود: دیار بابل پایتخت شهدای شمالی کشور با وجود حدود 150 مفقودالاثر از دوران طلایی دفاع مقدس، همچنان رنگ و بوی شهادت را در خود پرورش می‌دهد و میزبان قهرمانان واقعی ایران اسلامی است.

فرمانده سچاه بابل ادامه داد: در تفحص‌های اخیر پیکر مطهر شهید علی‌اکبر امام‌قلی‌زاده‌گنجی پس از ۳۱ سال شناسایی شد که فعلا در معراج شهدای تهران قرار دارد و در روزهای آتی به این شهرستان انتقال خواهد یافت.

محمدپور تصریح کرد: این شهید بزرگوار سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهل روستای پایین گنج‌افروز شهرستان بابل بود که در سن 19 سالگی در منطقه ام‌الرصاص و در تاریخ چهارم دی ماه سال 65 و عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در پایان گفت: برنامه‌های تشییع، خاکسپاری و مراسمات بزرگداشت به صورت رسمی اعلام خواهد شد تا علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در آن حضور به هم رسانند. 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها