استاندار زنجان:

یکصد میلیارد تومان از مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است

هفته گذشته حدود یکصد میلیارد تومان از مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان زنجان پرداخت شد، تلاش می شود تا پایان شهریور ماه نیز، مابقی مطالبات به کشاورزان پرداخت شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۱۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در سومین روز از هفته دولت طی سفر به شهرستان ایجرود در مراسم آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه گازرسانی روستایی با اشاره به اینکه تولید کنندگان مولدین و بازوی توانمند کشور هستند،گفت: کشاورزان و روستائیان همواره با صبر و شکیبایی، دولت و نظام را در پیشبرد اهداف حمایت کرده اند.

اسداله درویش امیری افزود: تولید کنندگان مولدین و بازوی توانمند کشور هستند که در تامین نیازهای مردم در جامعه نقش ویژه ای دارند.

وی در ادامه اظهار  داشت: روستائیان و کشاورزان پرتلاش، همواره با چهره های مصمم و دل های پاک در همه صحنه ها حضور فعال داشته و از کشور، نظام و دولت حمایت می کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه گاهی برخی محدویت ها موجب می شود، ارائه خدمات در شهرستان ها به خوبی انجام نگردد، تصریح کرد: با همت و تلاش بیشتر، همه نیازهای مردم در ادامه راه انقلاب اسلامی در کشور تامین خواهد شد.

اسداله درویش امیری افزود: با تعامل و همکاری مسئولین و مردم، پروژه گاز رسانی که به طور همزمان در روستاهای چسب، قوشچی، بهمن، هلیل آباد، قره داغ، سراب، گلیجه و قلقاتی  که عملیات اجرایی آن آغاز شد، در طول یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اسداله درویش امیری گفت: مسئولین همواره تلاش می کنند که خدمات مطلوبتری در راستای تامین آسایش، آرامش و امکانات به روستائیان ارائه دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هفته گذشته حدود یکصد میلیارد تومان از مطالبات خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان زنجان پرداخت شد، خاطر نشان ساخت: تلاش می شود تا پایان شهریور ماه نیز، مابقی مطالبات به کشاورزان پرداخت شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار