مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: ازدواج از نیکوترین سنت پیامبر اسلام (ص) است که همه وظیفه داریم شرایط آن را برای جوانان فراهم نماییم.
کد خبر: ۸۹۰۸۲۹۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان محمدرضا محمدی اظهار داشت: ازدواج از نیکوترین سنت پیامبر اسلام (ص) است که همه وظیفه داریم شرایط آن را برای جوانان فراهم نماییم.

وی افزود: اولین روز از ماه ذی الحجه سالروز زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام می‌باشد و در این روز فرخنده، حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان پیمان عشق بست و خدا، والاترین فرستاده خویش را بر این پیمان گواه گرفت.

محمدی عنوان کرد: امروزه برخی مشکلات و چالش‌های موجود این ضرورت را ایجاب می‌کند که فرهنگسازی گسترده‌ای در راستای فرهنگ صحیح و الگوی ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه انجام شود تا آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه کاهش یابد.

وی گفت:: خداوند را شاکریم شما جوانان رشید با داشتن شغل آبرومند و سلامتی تن و فکر با ازدواج آگاهانه و بهنگام بدنبال تکامل فردی و اجتماعی هستید.

شایان ذکر است در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی مدیرکل محترم امور مالیاتی استان لرستان از آقای مهران ساکی و خانم زینب عزیزی تقدیر بعمل آمد
ارسال نظرات