خبرهای داغ:
همزمان با سومین روز هفته دولت بهره برداری از چهار طرح عمرانی و اقتصادی و کلنگ زنی دو پروژه ورزشی و آموزشی در شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۰۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با سومین روز هفته دولت بهره برداری از چهار طرح عمرانی و اقتصادی و کلنگ زنی دو پروژه ورزشی و آموزشی در شاهرود انجام شد که برای بهره برداری از این طرح ها 9 میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه شده است.

ساختمان روابط عمومی و نمازخانه پارک علم و فناوری استان سمنان با زیربنای 324 متر مربع و 650 میلیون تومان هزینه از جمله طرح هایی بود که افتتاح شد.

خط برق 63 کیلو ولت شهرک صنعتی شاهرود به طول 15 کیلومتر در دو مدار و با هزینه سه میلیارد و 800 میلیون تومان هم به بهره برداری رسید.

این طرح با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه و برق رسانی مطمئن به مشترکان صنعتی، افزایش ضریب اطمینان برق رسانی شبکه محلی، کاهش تلفات و افزایش قبلیت مانور شبکه بهره برداری شد.

واحد تولید انواع ورق مقوا در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربه و زیربنای سه هزار متر مربع و هزینه سه میلیارد و 500 میلیون تومان هم افتتاح شد.

این واحد قادر است انواع ورق مقوا و رول تجهیزات تولید انواع جعبه های مقوایی صنعتی، بهداشتی و کشارگاهی را با چاپ افست چهار و نیم ورقی تولید کند و برای 30 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهر شاهرود نیز با زیربنای 400 متر مربع و با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در این مرکز در مرحله اول 11 دوربین در سطح شهر شاهرود نصب شده است اما در نهایت قرار است 270 دوربین امنیتی و ترافیکی در 65 نقطه از شهر نصب شود.

عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثارگران شاهرود و ساخت مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی یزنامه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز آغاز شد.

مرکز آموزی بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با زیربنای یک هزار و 331 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای آموزش مداوم نیروهای بهداشتی درمانی ساخته می شود و شامل کلاس های آموزشی،خوابگاه و سالن ورزشی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها