نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیداری که کارکنان شرکت گاز آذربایجان شرقی با وی داشتند، گفت: خدمت به مردم توفیق الهی است تا مشکلات مردم توسط مدیران با مسئولیت حل شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم افزود: خوشبختانه شرکت گاز استان با گسترش گازرسانی که از نعمت های خداوند است به سرتاسر استان مشکلات تأمین سوخت پایدار و پاک را حل کرده است و از این جهت عموم مردم از تأمین گاز آسوده خاطر بوده و نسبت به شرکت گاز استان خوشبین هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته دولت با تشریح دستاوردهای شرکت گاز استان گفت: گاز طبیعی از ثمرات انقلاب اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند در سرتاسر کشور گسترش یافت.

وی افزود: هم اکنون همه شهرها و بیش از 1770 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و با برنامه ریزی های انجام گرفته تا یک سال آینده این رقم به بیش از 2000 روستا خواهد رسید و همه روستاهای دارای بیش از 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی خدمت به مردم را سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان دانست و افزود: شرکت گاز استان یک شرکت خدماتی بوده و تلاش خواهیم کرد با تداوم گازرسانی مستمر، پایدار و ایمن به مشترکین و با  بهره برداری صحیح و نگهداری ایمن از تأسیسات نسبت به بسط و گسترش ارائه خدمات بهینه به مردم فهیم استان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها