طرح توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) مراغه آغاز شد

معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز به کار فاز نخست توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) چکان مراغه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۳۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمد علی اصغری معاونت گفت: بر اساس طرح مصوب نقشه های اجرایی پروژه توسعه فاز اول امامزاده سید ابراهیم (ع) چکان مراغه در قسمت جنوبی به مساحت 1800 متر مربع تدوین شده است.

وی ادامه داد: پس از حل شدن مشکل انحراف نحر آب موجود که مانع توسعه طرح بود عملأ طرح از تیر ماه 96 شروع و در طی دو ماه نقشه های اجرایی با معماری اسلامی طراحی شدند.

حجت شهریاری کارشناس توسعه و عمران اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز بیان کرد: متراژ زیر بنای در دست احداث 3166 در نظر گرفته شده است که شامل کاربریهای شبستان دو طبقه، صحن و رواق، آشپزخانه،آبدارخانه،انبار، اتاق عالم، قسمت اداری ،تجاری و دفتر هیئت علمی می باشد.

وی با بیان اینکه این طرح از محل نذورات و کمک های خیرین در حال اجرا می باشد افزود: پروژه در هفته دولت سال 96 از محل کمک های خیرین و نذورات آغاز شده و برای پایان طرح هفت میلیارد تومان نیاز می باشد که در صورت تأمین اعتبار این پروژه سال 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار