خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تاکید بر اینکه بسیجیان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: برجام هیچ مشکلی را از کشور رفع نمی‌کند چرا که آمریکا به صورت مستمر به دنبال فشار بر اقتصاد است.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۵۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا حسن‌پور پنجشنبه شب در همایش روز قشر بسیج اصناف که در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه نزدیک به سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: در مجموع ۲۲ میلیون نفر با مجموعه اصناف در ارتباط هستند.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، اضافه کرد: برجام هیچ مشکلی را از کشور رفع نمی‌کند چرا که آمریکا به صورت مستمر به دنبال فشار بر اقتصاد است به همین علت باید با هماهنگی مطلوب بتوانیم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عطایی تصریح کرد: این شهید فرمانده پایگاه مقاومت اتحادیه تاسیسات در مشهد مقدس بود که زندگی و خانواده خود را رها و برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد، او را به عنوان جانشین تیپ فاطمیون انتخاب کردند و در نتیجه او به توفیق شهادت دست یافت.

وی با اشاره به اینکه خون شهید همانند شهید حججی اسلام را زنده نگه داشته است، عنوان کرد: اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد و مسیر ایثار و شهادت باز است.

حسن‌پور با بیان اینکه انقلاب را همچنان پا برهنگان نگه داشته‌اند، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت بسیج حرکت‌های تاثیرگذاری را در سطح کشور رقم بزنیم.
ارسال نظرات