خبرهای داغ:
همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی به همت مرکز عملیات سایبری تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) ویژه طلاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علی اصغر شریعتی با اعلام خبر برگزاری همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی گفت: این همایش سراسری با موضوع «جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی» ویژه طلاب و روحانیان بوده و به همت مرکز عملیات سایبری تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

دبیر همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی ادامه داد: این همایش در قالب مقاله، پوستر، درس گفتار، پویانمایی، اینفوگرافی، محتوای آموزشی، فیلم‌های کوتاه و مستند برگزار می‌شود و تمامی طلاب نیز می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

وی با اشاره به سرفصل‌های پیشنهادی در این همایش گفت: ارائه درس گفتار و سرفصل‌های آموزش فضای مجازی، شاخصه‌های تولید محتوای دینی در فضای سایبری، چیستی، چرایی و چگونگی علمیات روانی، تحلیل فعالیت تبلیغی شبکه‌های اجتماعی، صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی و اهمیت فضای مجازی در تبلیغات دینی از سرفصل‌های موضوعی همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی است.

حجت الاسلام شریعتی ادامه داد: همچنین کودک و نوجوان در فضای مجازی و بنیان خانواده، امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی، روش‌های عملیات شناختی در فضای مجازی، روش‌های پایش مطلوب در فضای مجازی، تقابل جبهه حق و باطل در جنگ نرم، شیوه‌های تبلیغ نوین در فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی از سرفصل‌های موضوعی همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی به شمار می‌روند.

وی در زمینه ساختار مقالات ارسالی گفت: مقالات ارسالی بایستی دارای عنوان، چکیده فارسی، واژگان کلیدی، مقدمه، متن اصلی، نتیجه گیری، پیشنهاد‌ها و فهرست منابع، حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۵ صفحه A۴ با فرمت ورد ۲۰۱۰ باشد.

دبیر همایش سراسری جنگ نرم و عملیات روانی خاطرنشان کرد: طلاب علاقه‌مند به شرکت در این همایش می‌توانند تا ۳۰ آبان آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در قم خیابان شهیدفاطمی، نبش کوچه ۳ مرکز آموزش فرهنگی ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان سروش به شماره ۰۹۲۱۴۶۵۱۲۷۰ و رایانامه همایش به نشانی soft.amuzesh@iran.ir به دبیرخانه ارسال کنند؛ ۱۵ آذرماه نیز نتایج داوری اعلام و همایش نیز ۲۳ آذرماه برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات