اقدام یک فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی؛

دست یابی به فناوری هیدروپونیک یا کشت بدون نیاز به خاک

کریمی گفت: تولید هیدروپونیک را تنها کشورهای پیشرفته صاحب آن هستند که به لطف خدا و بسیجیان توانستیم تحت حمایت های بسیج سازندگی به این فناوری دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۷۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

داود کریمی فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت هایی که در عرصه اقتصاد مقاومتی انجام داده است، گفت: فعالیت های ما در زمینه کشاورزی بود که منجر به معرفی بنده در یکی از حوزه های اقتصاد مقاومتی شد. این تولید نوع فرآوری خاصی از محصولات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه این فرآوری را فقط بعضی از کشورها دارا هستند افزود: تولید هیدروپونیک را تنها کشورهای پیشرفته صاحب آن هستند که به لطف خدا ما بسیجیان توانستیم تحت حمایت های بسیج سازندگی به این فناوری دست پیدا کنیم.

کریمی در مورد کاربرد هیدروپونیک گفت: این فن آوری نوعی خاص از پرورش محصولات کشاورزی است که هیچ نیازی به خاک ندارد و می تواند بدون این عنصر پرورش پیدا کند. با وجود این فناوری تا 70 درصد آبیاری ها برای پرورش محصولات کاسته می شود. این فناوری می تواند ما را در بحران های جدی آب کمک کند و برای تامین نیاز مردم در حد وسیعی مشکل گشا باشد چراکه محصولات مارا از نظر کمیت به 120 درصد می رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار