بمناسبت گرامیداشت هفته دولت مراسم پرفیض زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام پارک بهاران شهرستان میبد و با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این مراسم فلاح فرماندار شهرستان، هفته دولت را تبریک گفته و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی که در حافظه ملت ایران چنان ثبت شده که با گذشت سال ها از آن جنایت فجیع که منجر به شهادت دولتمردان جمهوری اسلامی ایران شد را گرامی داشت.
در ادامه "حجت الاسلام زارعی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میبد بعنوان سخنران این مراسم افزود: امروز بواسطه برکت خون شهیدان قلوب مسلمانان در سراسر دنیا متاثر از انقلاب اسلامی ایران است و حمد و سپاس بی‏حد از الطاف کریمه خداوند متعال که نهال انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است و ملت شریف و متعهد ایران در این نظام با امنیت کامل زندگی می کنند و این را مرهون جانفشانی های شهدا هستیم که باید سپاس و ستایش را بجا آوریم.
در پایان با حضور کلیه اعضای شرکت کننده در این مراسم بر سر تربت پاک شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، با آرمان این شهیدان تجدید میثاق نمودند.
ارسال نظرات