خبرهای داغ:
امام‌جمعه شهرستان گالیکش:

جهت‌گیری کلی دولت باید در مسیر دین، اخلاق، خدمت و مقابله با استکبار باشد / دولت باید مطالبات مردم را برطرف نماید

امام‌جمعه شهرستان گالیکش گفت: جهت‌گیری کلی دولت باید در مسیر دین و اخلاق و خدمت و مقابله با استکبار باشد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۸۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» پس از توصیه خود و دیگران به تقوای الهی با اشاره به تهاجم تبلیغاتی دشمن و در معرض خطر قرار گرفتن جوانان کشور گفت: شهید حججی یکی از مواردی است که در مقابل تبلیغات دشمن ایستاد.

وی افزود: امروزه همه وظیفه‌داریم که تبلیغات اسلامی انجام داده و فرزندان خود را دریابیم و به توصیه‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

امام‌جمعه گالیکش اظهار داشت: ازجمله منویات مقام معظم رهبری این است که ناامید و مأیوس نشوید و اسطوره حججی را سرلوحه کار خود قرار بدهید و بستر را برای جوانان فراهم کرده و مساجد را محل مسائل سیاسی قرار ندهیم.

خطیب جمعه گالیکش ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از زحمات دولتمردان تشکر کرد و گفت: جهت‌گیری کلی دولت باید در مسیر دین و اخلاق و خدمت و مقابله با استکبار باشد.

وی تصریح کرد: دولتمردان زندگی را برای مردم تسهیل کنند و فکر و تلاش خود را به اقتصاد مقاومتی متمرکز کنند. دولت باید مطالبات مردم را برطرف نماید.

حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم گفت: ریشه تروریسم، صهیونیست و آمریکا است. آمریکا و جبهه استکبار به‌دروغ شعار مبارزه با تروریسم سر می‌دهند. آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها هستند که این مثلث شوم ترور را ایجاد نموده‌اند.

امام‌جمعه گالیکش شروع به کار شوراهای اسلامی دوره پنجم را تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان خواست که شهرداری ولایی، انقلابی و مجرب انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها