مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: طرح درمانی رایگان ویژه گرامیداشت شهید محسن حججی از یکم تا هفتم شهریور ماه در پارک شریعتی در حال برگزاری‌ است.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۰۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
سرگرد عبدالوحید ملک آرا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان و سپاه ناحیه خرم آباد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم طرح درمانی شهید محسن حججی از یکم شهریور ماه سال جاری و به مدت یک هفته به صورت رایگان درپارک شریعتی خرم‌آباد در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح خدمات درمانی، بهداشتی و دندانپزشکی به مسافران تابستانی و عموم مردم شهرستان خرم‌آباد به صورت رایگان ارائه شود.

ملک آر تصریح کرد: در این طرح که از یکم شهریورتا هفتم شهریور ماه از ساعت ۱۸ عصر تا ۲۲ شب با حضورپزشک، پرستار، مشاور، روانشناس، کارشناس آزمایشگاه و کارشناس بهداشت بصوت رایگان برپا می‌شود امیدواریم که با انجام این اقدامات، رفاه درمانی عموم مراجعه کنندگان را فراهم آوریم.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، سپاه ناحیه خرم آباد، موسسه تامین درمان بسیجیان استان، جمعیت هلال احمر استان و دیگر ادارات مرتبط در محل پارک شریعتی خرم‌آباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات