خبرهای داغ:
در جلسه هم افزایی اردوهای جهادی با نیروهای مسلح عنوان شد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای جهادی/ اتحاد و یکدلی در راستای خدمت رسانی و رفع محرومیت

در راستای تحقق اهداف سازمانی و برنامه های کمی و کیفی اردوهای جهادی جلسه ای بدر ناحیه گرگان با حضور فرمانده یگان ویژه انتظامی استان گلستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، در این جلسه جهت هم افزایی وکمک به رفع محرومیت در سطح شهرستان مصوباتی از قبیل تشکیل گروه جهادی توسط کارکنان یگان ویژه انتظامی استان مصوب شد در همین راستا مقرر شد از داوطلبین در آن یگان ثبت نام و آنها را در غالب گروه جهادی ساماندهی نمایند وجهت اعزام به مناطق محروم در کنار بسیجیان به خدمت رسانی محرومین بپردازند.

سرهنگ سید علی  مهاجر فرمانده ناحیه گرگان در این جلسه  اظهار کرد: نگاه مثبتی که بین برادران انتظامی و یگان ویژه در مورد شرکت در اردوهای جهادی هست قابل تقدیر می باشد لذا این روحیه را باید حفظ نمود وفرهنگ ایثار وشهادت را باید از همین اردوهای جهادی ترویج داد.

فرمانده یگان ویژه استان گلستان جناب سرگرد قاسمی نکاتی را در این جلسه بیان کرد و گفت: ما علاوه بر ماموریت ذاتی خود که امنیت می باشد خرسندیم در سنگر محرویت زدایی وخدمت به محرومین هم اعلام امادگی واماده به رزم باشیم.

مدیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه گرگان سروان گرزین در ادامه بیان داشت :اتحاد ویکدلی که در بین همه پرسنل نیروهای مسلح در راستای خدمت رسانی ورفع محرومیت وجود دارد همه از نتیجه اخلاص کارکنان می باشد وبه همین منظور امادگی خود را از جهت خدمت رسانی وساماندهی گروه های جهادی واعزام انها به مناطق محروم اعلام می کنیم.

در پایان این جلسه از فرمانده یگان ویژه استان بابت همکاری با سپاه گرگان از طرف فرماندهی محترم ناحیه گرگان تقدیر به عمل امد.

اتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار