خبرهای داغ:
در ناحیه گرگان برگزار شد:

ارتقا سطح آگاهی بهداشتی بسیجیان با سفیران سلامت شهرستان گرگان

در جهت ارتقا سطح آگاهی بهداشتی و خود مراقبتی بسیجیان کارگاه آموزشی تحت عنوان اموزش سفیران سلامت در ناحیه گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۲۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، طی هماهنگی های انجام شده بین مرکز بهداشت شهرستان گرگان و معاونت بسیج سازندگی ناحیه گرگان در جهت ارتقا سطح آگاهی بهداشتی و خود مراقبتی بسیجیان کارگاه آموزشی تحت عنوان اموزش سفیران سلامت در ناحیه گرگان با حضور مربیانی از مرکز بهداشت شهرستان گرگان و فرماندهان ومسئولین امداد نجات پایگاه ها برگزار گردید.

در این کارگاه یکروزه  که باحضور بسیج جامعه زنان بود آموزشهایی از قبیل؛ اقدامات بهداشتی در روستا ها و محله ها , اقدامات خود مراقبتی , پیشگیری از بیماریها وطب سنتی اسلامی ارایه گردید

سروان گرزین مدیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه گرگان در این راستا اظهار کرد: توجه به جسم و پیشگیری از بیماریها ومراقبت از خود باعث تصمیم گیری بهتر در زندگی می شود.

وی افزود: قبل از اینکه از روح  وفکر خود مراقبت کنیم می بایست مراقب جسم خود باشیم به همین منظور جهت ارتقا سطح اطلاعات و آگاهی در موارد بهداشتی و پیشگیری از بیماریها در بین بسیجیان , به فرماندهان پایگاه ها و شعب امداد ونجات آنها اموزشهای لازم ارائه خواهد شد تا آنها به عنوان سفیران سلامت به محله های خود بازگردند وحداقلی های بهداشتی را عنوان نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها