خبرهای داغ:
سیج سازندگی شهرستان گرگان با همکاری بخشداری بخش مرکزی شهرستان اقدام به افتتاح بازارچه هفتگی محصولات اقتصاد مقاومتی به نام دهکده در روستای توشن نموده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۳۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی , تولید واشتغال " بسیج سازندگی شهرستان گرگان با همکاری بخشداری بخش مرکزی شهرستان اقدام به افتتاح بازارچه هفتگی محصولات اقتصاد مقاومتی به نام دهکده در روستای توشن نموده است.

این مراسم با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اداری و نیروی انتظامی برگزار گردید , بازارچه توسط فرزند شهید مدافع حرم شهید تیموری افتتاح شد در این بازارچه بانوان روستایی تولیدات ومحصولات خودرا از 60 روستای بخش مرکزی جهت فروش عرضه میدارند

به همین منظور سروان سلمان گرزین مدیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه گرگان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: ایجاد بازارچه هفتگی مصداق بارز تحقق و توجه به شعار سال می باشد و این حرکت در جهت تولید و اشتغال این بازارچه می تواند گامی بزرگ در ارتقا سطح معیشت بانوان روستایی داشته باشد.

وی افزود: راه اندازی این بازارچه با همکاری واجرای بخشداری بخش مرکزی شهرستان گرگان که 60 روستا را تحت پوشش  دارد انجام گرفته است که بعد از اینکه بسیج سازندگی در امر توانمند سازی بانوان روستایی با ارائه آموزشهای فنی وحرفه ای ومهارتی اقدام نموده است این بانوان پس از کسب مهارت های لازم واستفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی مشغول به تولید می شوند.

مدیر معاونت بسیج سازندگی ناحیه گرگان بیان داشت: دغدغه ای که در بحث فروش محصولات این عزیزان بود با ایجاد این بازارچه هفتگی که به صورت ثابت در سال در روستای توشن راه اندازی شده است کمتر گردیده و می توانند به صورت مستقیم وبدون واسطه محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها