خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی روسای ادارات باشند

امام جمعه هشترود در دیدار اعضای شورای اداری این شهرستان با وی به مناسبت هفته دولت، گفت: مردم تشنه احترام و کرامت هستند و باید روسای ادارات از امام و رهبری و شهیدان درس خدمت رسانی بگیرند.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۴۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی به رای استثنایی مجلس به وزرای دولت نیز اشاره کرد و افزود: مجلس از دولت حمایت قاطع کرد و این رای اعتماد موهبت الهی بود و دولت هم باید کمر خدمت برای حل مشکلات ببندد.

وی با بیان اینکه دلسوزان انقلاب با رای حداکثری مجلس به دولت دلگرم شدند و این یعنی نقطه قوت به دولت، اظهارداشت: همه باید دنباله رو فرمایشات رهبری باشیم چراکه فرمایشات ایشان نجات بخش و سرچشمه هدایت کشور در آن است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت نیز در ادامه گفت: مجلس بدون لابی گری و واسطه گری به دولت رای اعتماد داد و با تمام توان از دولت حمایت کرد و ملت، دولت و مجلس با محوریت رهبری به اهداف خود خواهند رسید و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

امینی با بیان اینکه مجلس امروز دیگر دو قطبی نیست افزود: مجلس امروز سه قطبی است و توازن قدرت در دست دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب نیست بلکه مستقل ها هم نقش بسزایی در مجلس دارند.

حسن مستفید؛ فرماندار هشترود نیز گفت: در طول چهار سال گذشته هر دو ماه به دو روستا گازرسانی و آبرسانی شده که این کار در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها