خبرهای داغ:
با حضور استاندار، مدیرکل رفاه و کار و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛
استاندار آذربایجان شرقی در این آیین گفت: شهر خامنه به عنوان زادگاه پدری رهبر فرزانه انقلاب ظرفیت جذب گردشگران رویداد تبریز ۲۰۱۸ را دارد و ظرفیت لازم را برای جذب گردشگر و معرفی شهر خامنه به عنوان یکی از مقاصد گردشگری تبریز 2018 ایجاد می کند.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۵۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده ابراز امیدواری کرد: پس از تأیید دفتر رهبر فرزانه انقلاب به زودی شاهد اجرای این طرح در شهر خامنه و تا دی ماه سال جاری و آغاز رویداد تبریز 2018 شاهد اجرای طرح ساماندهی محوطه درختان چنار و  ساخت پارک چنار باشیم.

وی همچنین از مساعدت استانداری و تأمین مالی بخشی از هزینه های ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی مخصوص کارگران در شهر خامنه خبر داد و از معاون عمرانی و مدیران کل استان خواست به شکل ویژه ای به مسائل مربوط به شهر خامنه بپردازند و به جد پیگیر حل مشکلات شهر خامنه باشند.

شریفی؛ شهردار خامنه نیز با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص هر کدام از چهار طرح افتتاح شده، اجرای آن ها را حاصل مساعدت های مسئولان استانی و شهرستانی، مشارکت های مردمی و تلاش و کوشش کارکنان خدوم شهرداری عنوان کرد.

همزمان با هفته دولت چهار طرح عمران شهری ساختمان شهرداری، ساختمان شورای اسلامی، تالار شهر و فاز دوم خیابان شهدای مدافع حرم در خامنه افتتاح شد.

ارسال نظرات