حسین زاده گفت: این طرح برگرفته از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در خصوص کادرسازی، تربیت نیروی تراز انقلاب و اشباع روحیه هیجان طلبی جوانان و نوجوان است.
کد خبر: ۸۹۰۸۴۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، روح الله حسین زاده مسئول دبیرخانه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج درباره اهمیت و اقدامات انجام شده این سازمان در حوزه اردوی فرهنگی تربیتی فصل رویش گفت: اردوی فرهنگی تربیتی فصل رویش از اقدامات صورت گرفته در حوزه راهیان نور دانش آموزی است که در چند سال اخیر در استان های آذربایجان غربی و کردستان به دلیل شرایط آب و هوای خاص و مناسب در فصل تابستان اجراء و تا به امروز با کیفیت مناسبی برگزار شده است.

حسین زاده ادامه داد: این طرح برگرفته از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در خصوص کادرسازی، تربیت نیروی تراز انقلاب و اشباع روحیه هیجان طلبی جوانان و نوجوان است.

مسئول دبیرخانه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد: اردوی فصل رویش ابعاد تربیتی و آمادگی جسمانی را شامل می شود به دلیل اینکه به شکلی طراحی شده که علاوه بر آموزش و انتقال مفاهیم و آموزهای اخلاقی، سلامت جسمانی را ارتقاء می دهد.

وی افزود: برگزاری سلسله جلسات حلقات صالحین، تحرکات و تمرینات مداوم ورزشی باعث می شود علاوه بر فراگیری و تقویت آموزهای معرفتی و اخلاقی به تقویت قوای جسمانی فراگیران پرداخته شود.

حسین زاده در پایان گفت: این طرح از سال 84 در استان های های آذربایجان غربی و کردستان آغاز و تا کنون استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

ارسال نظرات