«کنار قدم‌های جابر»، مجموعه‌ای از خاطرات زائران کربلا از پیاده‌روی اربعین از سوی انتشارت مجنون به چاپ رسید.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۰۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دهقان، مسئول روابط عمومی انتشارات مجنون، با اشاره به انتشار مجموعه خاطراتی از پیاده‌روی اربعین گفت: کتاب «کنار قدم‌های جابر» عنوان اثری است که به تازگی با همکاری سازمان فرهنگی هنری اوج از سوی انتشارات مجنون منتشر شده است. این اثر روایتگر 14 خاطره از پیاده‌روی اربعین است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتری از کتاب افزود: انتشارات مجنون در سال 94 فراخوانی را به منظور جمع‌آوری بهترین خاطرات پیاده‌روی اربعین در سایت خود منتشر کرد. علاقه‌مندان می توانستند در مدت یک سال، یعنی تا اربعین سال 95، آثار خود را هم به صورت مکتوب و هم از طریق فضای مجازی به انتشارات ارسال کنند. در این مدت، حدود چهار هزار خاطره به دست انتشارات رسید.

دهقان ادامه داد: با بررسی اولیه، تعدادی از خاطرات ارسال شده که شرایط ابتدایی برای بررسی آثار را نداشتد، کنار گذاشته شدند. در نهایت حدود 300 اثر گزینش شد و در اختیار کارشناسان ادبی و جمعی از اهالی فرهنگ قرار گرفت. از این تعداد نیز در نهایت 14 خاطره انتخاب شد و در کتاب ارائه می‌شود.

به گفته وی؛ در حال حاضر 40 هزار نسخه از کتاب «کنار قدم‌های جابر» به قیمت دو هزار تومان منتشر شده که پس از رونمایی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات