مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهید آسكاني نمادی از یک جوان انقلابی بسيجي عشاير در سيستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۶۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، " مهدی جهانزاده" مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ظهار کرد: با شهادت امثال شهید بسیجی عشایر عارف آسکانی انگیزه شوق دفاع و مقاومت و ایجاد امنیت پایدار و وحدت در استان بیشتر می شود.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شراب شوق وصول ر اجز به داغ جگران نمی دهند وعطش عشق شهادت را جز به آنانی که پای دربیابان خشک بلاگذاشته اند نمی دهند ولاجرم دراین بین صفا ومروه فقط شهید است که چشمه سار زمزم شهادت را به وی می نوشانند.

این مسؤول بیان کرد: بار دیگر آستین شیاطین و جهانخواران و استکبار جهانی در استان سیستان و بلوچستان با شهادت بسیجی عشایر عارف آسکانی و فداکار و از جان گذشته ای که برای دفاع از جان برادر شیعه سرباز شهید محمد حسین رستگار (که به حق رستگار شد ) که در حال حفاظت و نگهبانی از برادران اهل سنت حاضر در بخشداری شهرستان پیشین بودند بیرون زد و با به شهادت رساندن این دو برادر و آغشته شدن خون شیعه و سنی در کنارهم عناد و دشمنی خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.

مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: غافل از اینکه این ایثار و از خود گذشتگی که در حال حاضر در استان شاهد آن هستیم درخت تنومند آن با خون سرداران شهید شوشتری و محمدزاده وسایر شهدا در حادثه تروریستی پیشین با خون برادران اهل تسنن در هم آمیخته و آبیاری شده و وحدت شیعه و سنی را استحکام بیشتری بخشیده و دیگر جای نفوذ و حضور اجنبیان را در منطقه بر نمی تابد.

گفتنی است، ۳۱ مرداد ۲ نفر با سلاح سرد و گرم وارد بخشداری پیشین شهرستان سرباز واقع در جنوب سیستان و بلوچستان شدند که منجر به شهادت یک سرباز نیروی انتظامی و یک بسیجی اهل سنت شدند.

 

 

ارسال نظرات